رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند خبر داد؛

پیگیری ویژه افزایش سهمیه مرغ گرم تنظیم بازار در شهرستان دماوند

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند از پیگیری ویژه افزایش سهمیه مرغ گرم تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

حسین اردلانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با اشاره به مشکلات دریافت سهمیه مرغ تنظیم بازار اظهار داشت: طبق تصمیمات هیات محترم دولت توزیع مرغ در سطح عمده بر عهده وزارت جهاد و در سطح خرده فروشی بر عهده وزارت صمت می‌باشد.

وی افزود: با عنایت به مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان تهران شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران مسئول دریافت مرغ از مرغداران و توزیع در سطح عمده می‌باشد و طی تصمیمات اخذ شده استانی جهاد کشاورزی شهرستان نقشی در تحویل مرغ در سطح عمده ندارد.

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان دماوند گفت: مقرر گردید نیاز هر شهرستان برای دریافت مرغ از طریق فرمانداری محترم هر شهرستان به شرکت پشتیبانی ارسال گردد که این موضوع با هماهنگی اداره صمت و مکاتبه جهاد کشاورزی شهرستان با فرمانداری، طی نامه‌ای از سوی فرمانداری به پشتیبانی امور دام‌ استان ارسال شده است.

اردلانی بیان کرد: درباره افزایش سهمیه شهرستان دماوند موضوع از سوی نماینده محترم مجلس و فرماندار محترم به صورت ویژه در حال پیگیری می‌باشد.

وی گفت: چنانچه پشتیبانی امور دام استان مجوزات لازم را صادر نماید مرغ تولیدی مرغداران شهرستان دماوند نیز توزیع خواهد شد و جهاد کشاورزی آمادگی هر نوع همکاری را خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا