منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی:

در تقسیمات استانی و جداسازی استان‌های غربی و شرقی استان تهران؛ دماوند و فیروزکوه به مرکزیت استان تهران باقی می‌مانند

منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی گفت: در تقسیمات استانی و جداسازی استان‌های غربی و شرقی استان تهران دماوند و فیروزکوه به مرکزیت استان تهران باقی می‌مانند.

دکتر شاهرخ رامین در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار داشت: رأی بالای بنده در فیروزکوه چیزی حدود دو برابر بالاترین رای بوده است که تا به حال کسی نتوانسته چنین آرایی را اخذ نماید، آرایی که در تاریخ فیروزکوه بی‌سابقه بوده است.

وی افزود: مردم نشان دادند که با حضور 70 درصد خود در پای صندوق‌های رأی، قطعا انتظار تغییر دارند؛ آنان با آراء شان مسئولیت سنگینی را بر گردن منتخبشان قرار دادند که می‌بایست نگاهمان نسبت و فیروزکوه متفاوت باشد.

بنده رفتار متفاوتی را از مردم فیروزکوه دیدم، مطمئنم که در ادامه راه در کنار مردم، همکاری خوب و مستمری را خواهیم داشت.

منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی به چشم انداز برخی از مشکلات فیروزکوه اشاره نمود که باید برای حل و فصل آن، طرح و برنامه‌ای را تدوین و تقنین کرد که عبارتند از: تأمین منابع آب برای توسعه صنعت و کشاورزی، تغییر الگوی کشاورزی و کشت و کار و استفاده از ابزار نوین و مدرن برای مدرنیزه کردن کشاورزی، اشتغال پایدار برای جوانان جویای کار در روستاها، تغییر خدمات نظام سلامت که نظام سلامت در فیروزکوه به شدت ناکارآمد است.

منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی اعتقاد دارد بهترین راه مشارکت مردم در پیگیری امور شهرستان تشکیل یک پارلمان محلی است که همه عناصر صاحب فکر و اندیشه در آن حضور داشته باشند و با همفکری و هم افزایی افراد جلسه، طرح، برنامه و راهکارهای توسعه گرایی را ارائه دهند.

رامین در ادامه به طرح چند استانی شدن تهران در تقسیمات کشوری که بیش از یک سال پیش در دولت و مجلس یازدهم مطرح و مورد بررسی قرار گرفته و در شرف اجرا می‌باشد، گفت: اخیرا طی جلسات متعدد با استاندار محترم تهران و سایر مسئولین ذیربط می‌توانم بگویم که استان شرقی به مرکزیت ورامین اگر اجرا شود، دماوند و فیروزکوه در این تقسیم بندی جزو استان تهران باقی می‌مانند.

وی اضافه کرد: طبق نظرات کارشناسان که معتقدند در حال حاضر توان زیستی استان تهران پاسخ جمعیت حاضر را نیز نمی‌تواند بدهد و حتی آب شرب برای جمعیت موجود نیست و همه این مسائل، تهران را با مشکلات زیستی مواجه خواهد کرد.

منتخب مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس دوازدهم شورای اسلامی تصریح کرد: در تقسیمات کشوری باید ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سایر مولفه‌های تأثیرگذار مورد توجه قرار گیرند و توجه کنیم که با تغییر در استان به چه موضوعاتی دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا