با تخریب‌های ساخت و ساز غیرمجاز در دماوند قیمت املاک منطقه ثابت شد/ با ابطال مجوز دانشگاه علم و صنعت در منطقه ولیران شهرداری دماوند آماده برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز است/ باید در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز با دانه درشت‌‌ها برخورد شود

شهردار دماوند گفت: با ابطال مجوز دانشگاه علم و صنعت در منطقه ولیران شهرداری دماوند آماده برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز است و باید در زمینه ساخت و ساز غیرمجاز با دانه درشت‌‌ها برخورد شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مهدی رضایی‌مهر در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز شهرستان دماوند اظهار داشت: این نهاد شهری همکاری لازم را با دیگر دستگاه‌ها دارد ولی لازم است این جلسات به سمت فعالیت در این حوزه پیش رود که طی روزهای اخیر شاهد بودیم که با تخریب‌های صورت گرفته قیمت املاک منطقه ثابت شده است.

وی افزود: زمانی مردم خوشحال می‌شود که به فرموده رهبری با دانه درشت‌ها برخورد شود که این نهاد طی ماه‌های اخیر این مهم را در دستور کار قرار داد.

شهردار دماوند گفت: هم اکنون مجوز دانشگاه علم و صنعت باطل شده که این مهم در راستای حفظ حقوق بیت المال صورت گرفته ولی قبل از تخریب به دستور دادستان شهرستان بار دیگر بررسی اسناد در دستور کار قرار گرفته و اگر نهادی مجوزی به دانشگاه جهت ساخت نداده است، شهرداری برخورد را در دستور کار قرار دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا