بهره‌برداری از ششمین خانه بهداشت کارگری در شهرستان دماوند/ شرایط برای اشتغال زندانیان رای باز در مراکز تولیدی و کارخانجات تولیدی شهرستان دماوند فراهم است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند از بهره‌برداری از ششمین خانه بهداشت کارگری این شهرستان خبر داد و گفت: شرایط برای اشتغال زندانیان رای باز در مراکز تولیدی و کارخانجات تولیدی شهرستان دماوند فراهم است.

محمدامین خدایاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: امروز ششمین خانه بهداشت کارگری مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: در گذشته سه خانه بهداشت کارگری داشتیم که در دوسال اخیر در سه واحد تولیدی مهم شهرستان سه خانه کارگری مورد بهره‌برداری شد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند بیان کرد: هدف این مرکز رسیدگی به امور بهداشتی و ایمنی کارگران است و هر هفته یک روز پزشک متخصص در این مرکز حضور می یابد و به ارائه خدمات برای کارگران و خانواده های آنان می پردازند.

خدایاری ادامه داد: همچنین در صورت نامناسب بودن محیط کار، به کارفرما اطلاع رسانی خواهد کرد و به سلامت بهداشت و روان کارگران توجه می‌کند.

وی گفت: در حال حاضر با کمبود نیروی کار مواجه هستیم که با پیگیری های صورت گرفته توسط دادستان محترم شهرستان، این شرایط فراهم شده که برای زندانیان رای باز، بتوانیم از آنان در مراکز تولیدی و کارخانه‌ ها استفاده کنیم که با تشخیص قاضی پرونده به کارخانه اعزام می شوند و زمانی را در این واحدها سپری کرده و مزد نیز دریافت می کنند که معافیت‌های بیمه‌ای و غیره نیز برای کارفرما در نظر گرفته شده که کارفرما نیز به این مهم تشویق شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا