اقدامات پیشگیرانه ساخت و سازهای غیرمجاز کمترین هزینه را دارد/ گاهی اوقات‌ تبعیض در زمینه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز را شاهد هستیم/ آمادگی فراجا با ادارات متولی‌ جهت برخورد با ساخت‌سازهای غیرمجاز

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند با بیان اینکه اقدامات پیشگیرانه ساخت و سازهای غیرمجاز کمترین هزینه را دارد، گفت: گاهی اوقات‌ تبعیض در زمینه تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز را شاهد هستیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سرهنگ مرتضي ملکي در نشست ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و غیرمجاز شهرستان دماوند اظهار داشت: این نهاد در زمینه مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با دیگر نهادها به‌صورت روزانه همکاری لازم را دارد که البته باید اولویت اقدامات پیشگیرانه باشد و از هرگونه تبعیض دوری کنیم به ویژه در زمان اجرای حکم که نمی‌شود ساختمانی تخریب و ساختمانی رها شود.

وی افزود: در صورت گشت زنی این نهاد آمادگی لازم را به‌صورت روزانه دارد، ولی در صورت اجرای حکم در سطح وسیع باید هماهنگی لازم با این نهاد صورت گیرد.

*طرح عفاف و حجاب سراسری است/ همه ادارات شهرستان دماوند در این زمینه دخیل هستند/ دستگاه‌های اداری در زمینه طرح عفاف و حجاب همکاری داشته باشند/ ارباب رجوعی که در اداره‌ای کشف حجاب می‌کند، باید مورد تذکر مدیران ادارات قرار گیرد

فرمانده انتظامي شهرستان دماوند گفت: همچنین در موضوع اجرای طرح عفاف و حجاب نیز از دستگاه‌ها می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.

ملکی تصریح کرد: امر به معروف در این زمینه لازم است و می‌توانیم تذکر لسانی دهیم و ارباب رجوع نیز قطعا متوجه می‌شود که برای ورود به اداره باید حجاب را رعایت کند.

وی گفت: اکنون وضعیت حجاب در شهرستان خوب است و بدانید این طرح سراسری است و خود را کنار نکشید و همکاری داشته باشید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا