انجام سنجش بدو ورود بیش از ١٠٠٠ نفر نوآموز در شهرستان دماوند

مدیر مرکز جامع سنجش دماوند از اجرای طرح سنجش بدو ورود برای بیش از یک هزار نفر نوآموز متقاضی ورود به کلاس اول توسط خبر داد.

ولی اشرفی با اشاره به جزئیات طرح سنجش بدو ورود دانش‌آموزان در گفت‌‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود اظهار کرد: در این طرح در حوزه‌های مختلف، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های نو‌آموزان برای ارتقای سطح یادگیری و ارتقای عملکرد بهینه فردی، اجتماعی و تحصیلی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در آینده و ترک تحصیل مورد سنجش قرار می‌گیرد.

مدیر مرکز جامع سنجش دماوند ادامه داد: این طرح از آبان سال ۱۴۰۲ آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ادامه دارد، لذا از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم در این روزها نسبت به فرایند سنجش سلامت فرزندان خود اقدام کنند و روند آن را به روزهای پایانی آخر ماه موکول نکنند، چراکه ممکن است با چالش و ترافیک نوبت، مواجه شوند.

وی با اشاره به اینکه این طرح ملی و کشوری و در سراسر کشور در حال اجرا است، گفت: تمام دانش‌آموزانی که پیش از مهر ۱۳۹۷ متولد شده‌اند و قرار است مهرماه سال جاری وارد پایه اول تحصیلی شوند باید در برنامه سنجش بدو ورود شرکت کنند، در غیر این صورت امکان ثبت‌نام در پایه اول را نخواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا