آئین تودیع و معارفه سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 11 برادران دماوند/ مصطفی خدامرادی به‌عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دماوند معرفی شد

مصطفی خدامرادی به‌عنوان سرپرست جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره 11 برادران دماوند منصوب و معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، مراسم تودیع و معارفه سرپرست مرکز آموزش فنی وحرفه ای برادران شهرستان دماوند با حضور فاضل دوست محمدی سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی و مهدی فهیمی رئیس حراست اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران در مرکز برادران دماوند برگزار شد.

در این مراسم مصطفی خدامرادی به‌عنوان سرپرست جدید معرفی و با اهداء لوحی از زحمات داود امیرقلی تقدیر گردید.

در این جلسه فاضل دوست محمدی گفت: جهت توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی با توجه به شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری جهش تولید با مشارکت مردم اعلام شد مربیان جهت تربیت نیروی ماهر عزمی جهادی و در این راستا و با خیرین مهارتی ارتباط و همکاری داشته باشند.

وی افزود: ارتقاء و بروزرسانی امکانات کارگاه های آموزشی همیشه مد نظر اداره کل بوده و با رصد آموزشی که انجام داده ایم به نظر می رسد ارتقاء کارگاههای بخش کشاورزی،گلخانه ای و باغبانی می توان دستاورد و نتیجه خوبی را برای شهرستان رقم بزند.

سرپرست معاونت آموزش، پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان تهران تصریح کرد: سعی کنید با توجه به آمایش سرزمین و نیازسنجی حرفه های مهارتی را تنوع و در این امر مهم از بخش خصوصی هم استفاده کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا