نشست مشترک هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان‌های شرق استان تهران

نشست مشترک هماهنگی برگزاری انتخابات شهرستان‌های شرق استان تهران به میزبانی شهرستان دماوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، جلسه مشترک شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه با موضوع هماهنگی برگزاری انتخابات در دماوند برگزار شد؛ در این نشست راهکارهای مختلف جهت تهیه طرح امنیتی مشترک به منظور جلوگیری از تخلفات انتخاباتی در شهرستان‌های شرق استان تهران، طرح و بررسی گردید.

مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند در این نشست اظهار داشت: با وجود موضوعات مشترک در حوزه انتخابیه با شهرستان پردیس، پیش از اینکه دیگران اقداماتی انجام دهند، باید در سه شهرستان دماوند، فیروزکوه و پردیس، شرایط برای برگزاری انتخابات آماده شود.

وی افزود: در صورت وجود مشکل در یکی از شهرستان‌های مذکور، این موضوع گریبان‌گیر شهرستان‌های دیگر نیز خواهد شد.

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه چالش‌های مربوط به انتخابات دوره‌‎های گذشته احصا شده است، گفت: مردم متوجه اهمیت موضوع انتخابات هستند و با اطمینان خاطر و اعتماد کافی، شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

صفری با بیان اینکه تعامل با دستگاه‌های نظارتی و امنیتی در خصوص بحث انتخابات تقویت شود، بیان کرد: امیدواریم که با شرایط موجود، بتوانیم انتخاباتی در خور شأن نظام جمهوری اسلامی در شهرستان دماوند برگزار کنیم.

وی عنوان کرد: نشست‌های مشترک با شهرستان‌های دماوند، پردیس و فیروزکوه، با حضور دستگاه‌های نظارتی، قضایی و انتظامی و با هدف تعامل سازنده انجام شود.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سیاست ما، پیشگیری با هدف برگزاری انتخابات سالم و امن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا