فرماندار شهرستان دماوند:

مردم شهر کیلان ۱۱ سال به دلیل عدم پیگیری‌های مناسب از ارائه خدمات درمانی شبانه روزی محروم بودند‌/ مرکز خدمات جامع سلامت شهر کیلان با 70 روز کار جهادی مورد بهره برداری قرار گرفت

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه مردم شهر کیلان ۱۱ سال به دلیل عدم پیگیری‌های مناسب از ارائه خدمات درمانی شبانه روزی محروم بودند‌، گفت: مرکز خدمات جامع سلامت شهر کیلان با 70 روز کار جهادی مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ساختمان جدید و تازه تاسیس مرکز خدمات جامع سلامت شهیده پروین ناصحی شهر کیلان عصر امروز در مراسمی با حضور رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند و فیروزکوه، دکترزالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان و جمعی از مسئولان به بهره ‌برداری رسید.

رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع شهر کیلان گفت: با عنایت به بازدید دی ماه سال جاری از شهر کیلان و با توجه به خواسته بر حق شهروندان این شهر مبنی بر وجود مرکز خدمات جامع سلامت در شهرکیلان، پیگیری هایی در خصوص آغاز به کار مرکز درمانی جدید از شبکه بهداشت و درمان، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و شهرداری کیلان انجام شد.

وی افزود: با توجه به عدم پیگیری های لازم در گذشته و وجود برخی اختلاف نظرها در خصوص نوع خدمات دهی به شهروندان که بین مسئولان وجود داشت، مانع تکمیل و بهره برداری از مرکز دماونی این شهر شده بود که با برگزاری نشست های مشترک، ضمن حل مشکلات پیش رو ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شهر کیلان را پس از 11 سال و در واپسین روز سال جاری افتتاح گردید و یکی دیگر از وعده های دولت مردمی آیت الله رئیسی در شهرستان دماوند پس از گذشت 70 روز محقق شد.

طاهرخانی تصریح کرد: راه‌اندازی ساختمان تازه تأسیس، یکی از درخواست‌های دیرینه مردم کیلان جهت دریافت خدمات بهداشتی و درمانی به صورت شبانه‌روزی بود که با پیگیری‌های لازم محقق شد.

فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: راه‌اندازی ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت کیلان را در آستانه سال جدید عیدی دولت مردمی به مردم شهر کیلان است.

طاهر خانی افزود: در این راستا از حمایت های نماینده مردم شریف شهرستانهای دماوند فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان که در این امر مهم، تلاش نمودند، تشکر و قدر دانی می نمایم.

شایان ذکر است با توجه به هماهنگی های به عمل آمده، مرکز خدمات بهداشتی و درمانی شهر کیلان از امروز به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان این شهر خواهد بود و یک پزشک عمومی به همراه سه پرستار به کادر درمان اضافه شدند و خدمات دندان پزشکی نیز در طول هفته انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا