افتتاح خانه بهداشت کارگری در شرکت کیمیا شیمی دماوند

همزمان با گرامیداشت هفته سلامت و روز جهانی سلامت و ایمنی در محیط کار و فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، خانه بهداشت کارگری مجموعه شرکت کیمیا شیمی دماوند در ناحیه صنعتی آیینه‌ورزان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، در این آیین افتتاحیه خدایاری رئیس اداره كار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دماوند و کرمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند و کارشناسان مربوطه حضور داشتند.

در جریان این مراسم افتتاحیه، مسئولان از فرآیند تولید مجموعه شرکت کیمیا شیمی دماوند بازدید میدانی داشتند و از مهندس امیر نفری، به‌عنوان کارفرمای نمونه در زمینه ایمنی و بهداشت کارگری تجلیل به‌عمل آمد.

شرکت کیمیا شیمی دماوند در سال 1372 با رویکرد تولید واکس، پولیش و اسپری کفش با برند تجاری فام پا به‌ عرصه تولید گذاشت که پس از طی مدت زمانی تولید و موفقیت در بازار و کسب شهرت، اقدام به توسعه در زمینه تولید و بسته‌بندی اقلام یکبار مصرف هتلی نمود و خط تولید دیگر خود را در ناحیه صنعتی آئینه‌ورزان در سال 1378 تأسیس و به بهره‌برداری رساند.

شرکت کیمیا شیمی دماوند در فاز سوم همزمان با دیگر تولیدات در سال 1382 طرح توسعه و گسترش کارخانه در زمینه بسته‌بندی فلزی را با راه‌اندازی خطوط تولید تمام اتوماتیک قوطی اسپری سه تکه تین‌پلیت آغاز نمود.

در حال حاضر گروه صنعتی کیمیا شیمی دماوند با افتخار به داشتن بیش از 140 نفر نیروی انسانی متخصص و ماهر در عرصه صنعت و تولید مشغول به فعالیت است.

گروه صنعتی کیمیا شیمی دماوند هم اکنون با بیش از 200 هتل و مهمانسرا، بیش از 50 مرکز تهیه و توزیع در صنعت چرم و کفش و هم‌چنین بیش از 100 کارخانه تولیدی صنایع آرایشی و بهداشتی، رنگ و رزین و کارخانه‌های مرتبط با تولید اسپری افتخار همکاری دارد.

مجتبی بنداد کرمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند اظهار داشت: امروز در هفته سلامت خانه بهداشت کارگری یکی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی شهرستان که با پیگیری و تلاش خود مجموعه اجرا شده است، مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی افزود: اینگونه خانه های سلامت نقش مهمی را در ارائه خدمات بهداشت و سلامت کارگران ایفا می‌کند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: تقارن هفته سلامت با آغاز هفته کارگر، توجه به ایمنی کارگران و سلامت آنان بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد ضمن اینکه شعار هفته سلامت، مردمی سازی سلامت است که نقش خود مردم در تقویت بخش سلامت جامعه موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا