مالباختگان در اراضی ملی اسب چران و سرهار اسنادشان را ارائه دهند تا شکایت کنیم

مدیریت راه و شهرسازی شرق استان تهران گفت: مالباختگان در اراضی ملی اسب چران و سرهار اسنادشان را ارائه دهند تا شکایت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید احمد حسینی پیرامون خبر تخلف در زمین‌های منطقه «اسب چران»  و «سرهار» شهرستان دماوند اظهار داشت: ما به لحاظ قانونی موظفیم که از اراضی دولتی و ملی که تحویل ما شده و در حیطه وظیفه ماست، حفظ و حراست کنیم. در حال حاضر در پلاک اسب چران هیچگونه تصرف و تعرضی از جمله فنس کشی، حصار کشی، دیوارکشی، خیابان کشی و نه حتی شخم و شیار انجام نشده است.

وی افزود: ما در آن اراضی نگهبان داریم و اگر کسی بخواهد تعرضی انجام دهد، صد در صد جلوی کارش گرفته خواهد شد؛ چون سند آنجا به نام دولت است و برای هیچ شخصی نیست.

مدیریت راه و شهرسازی شرق استان تهران درباره فروش زمین‌های آن منطقه گفت: خبری شنیدم که یک سری افراد در حال سو استفاده از آن اراضی هستند، به گونه‌ای که زمین‌های آنجا را بدون مجوز، می‌فروشند؛ خریدار باید عاقلانه خرید کند؛ حداقل به فروشنده بگوید محل زمین را نشانش بدهد یا تحقیقی از اداره ثبت، راه و شهرسازی و منابع طبیعی انجام دهد و بعد که مطمئن شد، خرید انجام دهد. در حال حاضر زمین‌ها سند به نام دولت دارد و ما به هیچ کسی در آنجا اجازه تصرف نخواهیم داد.

حسینی تاکید کرد: متاسفانه برخی افراد انقدر ساده‌انگارانه در موضع خریدار برخورد می‌کنند که راه را برای سواستفاده یک سری افراد باز می‌کنند.

وی در پایان خطاب به مالباخته‌های این اراضی گفت: اگر کسی هست که این زمین‌ها را خریداری کرده، یعنی این جرم اتفاق افتاده و اگر مدارک و اسناد محکمه پسندی برای دادگاه دارد، این را به ما ارائه دهد و ما حتما از فروشنده شکایت خواهیم کرد.

گفتنی است؛ پیگیری‌های خبرنگاران نشان می‌دهد که فروشندگان غیرمجاز این اراضی به صورت علنی در فضای اینترنتی و اپلیکیشن‌های خرید و فرشو زمین و املاک، اقدام به فروش این زمین‌ها می‌کنند و گویا تعدادی از افراد هم فریب خورده و سرمایه‌هایشان را از دست داده‌اند.

منبع: بازارنیوز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا