مدیر اداره خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دماوند خبر داد؛

شهرداري دماوند در آماده باش كامل با آغاز فصل بارش/ استقرار 60 مخزن ماسه و نمک در سطح شهر دماوند

مدیر اداره خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دماوند از استقرار 60 مخزن ماسه و نمک در سطح این شهر خبر داد.

محمد هادی کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند با بیان این مطلب اظهار داشت: در نخستین بارش برف كه از بامداد امروز در منطقه شمالی شهر دماوند آغاز شده، بر اساس تمهیدات صورت گرفته توسط ستاد برف روبی شهرداری، آماده باش كامل به كلیه نیروهای خدمات رسان و بكارگیری از تجهیزات و ملزومات برف روبی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پیش بینی پنج ایستگاه اصلی و فرعی برف روبی در سه منطقه شهر با بیش از 70 نیروی خدماتی و حدود 26 دستگاه خودرو، آمادگی لازم را برای مقابله با هرگونه حادثه احتمالی داریم.

مدیر اداره خدمات شهری و فضای سبز شهرداری دماوند همچنین از استقرار 60 مخزن ماسه و نمك در سطح شهر دماوند به ویژه در مناطق پرتردد خبرداد و گفت: هم اكنون تعداد 33 مخزن در سطح دماوند و منطقه مشاء و 27 مخزن در سطح منطقه گيلاوند استقرار يافت.

کرمانی همچنین تصریح کرد: حوزه خدمات شهری شهرداری پیش از آغاز فصل بارش از كلیه مسیل ها، كانال ها و حتی جوی های آب سطح شهر به طور مستمر بازدید نموده تا در زمان بارش برف و باران ضمن جلوگیری از طغیان احتمالی و ایجاد آبگرفتگی معابر، تمهیدات لازم جهت رفع هرگونه مشكل صورت گیرد.

وی تاکید کرد: كلیه شهروندانی كه قصد تردد در سطح شهر به وی‍ژه روزهای برفی و یخبندان را دارند ضمن تجهیز خودروی خود به زنجیر چرخ با احتیاط كامل تردد كنند.

این مسئول همچنین از شهروندان خواست جهت ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی، ستاد برف روبی شهرداری را با شماره تماس های 76326161 و ۷۶۳۴۲۳۳۳ و 137 یاری نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا