مدیر هسته گزینش آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران خبر داد؛

سهمیه ۲۷ نفری شهرستان دماوند در جذب آزمون استخدامی پیمانی/ دانشگاه فرهنگیان مرجع رسمی جذب نیرو در آموزش‌وپرورش است

مدیر هسته گزینش آموزش‌ و پرورش شهرستان‌های استان تهران از سهمیه ۲۷ نفری شهرستان دماوند در جذب آزمون استخدامی پیمانی خبر داد و گفت: دانشگاه فرهنگیان مرجع رسمی جذب نیرو در آموزش‌ و پرورش است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، رضا روستایی در خصوص این گردهمایی دو روزه تخصصی گزینش گران شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: ما در هر ۲۱ منطقه تهران نماینده گزینش داریم اما در برخی از مناطق بزرگ‌تر دو نفر و در مناطق کوچک‌تر حداقل یک نفر به‌عنوان نماینده گزینش وجود دارد.

وی افزود: این همایش با محوریت آزمون استخدامی پیمانی ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان و جذب غیردولتی برگزار شد.

مدیر هسته گزینش شهرستان‌های استان تهران ادامه داد: بیشترین سهمیه میزان جذب در سطح کشور مربوط به شهرستان‌های استان تهران است و آن هم به دلیل دو شهرستان پرجمعیت پردیس و پرند است، به این جهت نیاز به نیروی آموزش‌وپرورش در این دو منطقه بسیار احساس می‌شود.

مدیر هسته گزینش شهرستان‌های استان تهران خاطرنشان کرد: در سال جاری آمار جذب ما تعداد هزار و ۵۴۷ نفر سهمیه جذب شهرستان‌های استان تهران در همه رشته‌هاست، این نشست تخصصی جهت هماهنگی در این خصوص برگزار شد؛ از روز شنبه مصاحبه تخصصی این افراد آغاز می‌شود و با فعالیت گروهی چهار نفره نتیجه امر به گزینش معرفی‌شده و با بررسی صلاحیت‌ها این افراد مشغول به کار می‌شوند.

روستایی گفت: دانشگاه فرهنگیان مرجع رسمی جذب نیرو در آموزش‌وپرورش است، در سال جاری با تلاش‌های صورت گرفته شاهد جذب ۲۵ هزار نفر در کشور و هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان‌ها هستیم که این افراد در چهار سال آینده به مجموعه ما افزوده می‌شوند، زیرا باید در دانشگاه مراحل آموزش را طی کرده و با دریافت مدرک لیسانس به‌عنوان معلم مشغول به کار شوند.

وی در خصوص جذب نیرو در مدارس غیردولتی و آموزشگاه‌های علمی آزاد و زبان خارجه در شهرستان‌ها بیان کرد: به‌تازگی شاهد توسعه زیادی در این خصوص هستیم که جذب این افراد به‌صورت عمده بر عهده آموزش‌وپرورش است؛ همکاران ما پرونده‌ها را تشکیل می‌دهند و پس از انجام تحقیقات نسبت به محل کار، سکونت و مصاحبه اقدام می‌کنند و پس از استعلام، نظرات صادر می‌شود.

مدیر هسته گزینش شهرستان‌های استان تهران بابیان اینکه این نشست برای اولین بار در شهرستان‌های استان تهران برگزار شد تأکید کرد: در این نشست بازآموزی و آموزش تخصصی مراحل تحقیق مورد پیگیری قرار گرفت، اکثر افراد شرکت‌کننده به‌عنوان محقق هستند که باید کاملاً آماده و از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری به‌ویژه در مورد منبع‌یابی باید به‌روز باشند.

روستایی اظهار کرد: سهمیه آموزش‌وپرورش شهرستان دماوند در جذب آزمون استخدامی پیمانی ۲۷ نفر است که البته همه این افراد استخدام نمی‌شوند، بلکه تعدادی از افراد بر اساس رتبه علمی، مصاحبه شغلی، پزشکی، اعتقادی و سیاسی جذب‌شده و با گذراندن دوره آموزشی مشغول به‌کار می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا