فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند:

توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی کمک‌ مومنانه در شهرستان دماوند همزمان با گرامیداشت هفته بسیج سال ۱۴۰۰/ اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی کمک‌ مومنانه به خانواده‌های نیازمند ندامتگاه دماوند

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند از اهدای ۱۰۰ بسته معیشتی کمک‌ مومنانه به خانواده‌های نیازمند ندامتگاه دماوند خبر داد.

سرهنگ غلامرضا نجفی در گفت‌وگو  با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در هفته بسیج سال جاری در شهرستان دماوند برنامه‌های متعددی پیش بینی و اجرا شد که یکی از مهم‌ترین آنها ارائه خدمات و اقدامات جهادی است.

وی افزود: برخی از اقدامات و فعالیت‌های جهادی شامل تهیه و توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی بود که بین اقشار و محلات مختلف از جمله در رودهن، مهرآباد، چشمه اعلا، محلات گیلاوند و دماوند، آبسرد و کیلان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند بیان کرد: این بسته‌های معیشتی در بین اقشار مختلف نیازمندان همچون خانواده‌های نیازمند زندانیان بود که با همکاری کانون حمایت از زندانیان توسط دفتر بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان دماوند توزیع شد که برای این اقشار بیش از ۱۰۰ بسته معیشتی اهدا گردید.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا