فرماندار شهرستان دماوند:

بانوان کمترین میزان تصادفات کشور را به خود اختصاص دادند/ ارتقای فرهنگ در حوزه‌ رانندگی حائز اهمیت است

فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه بانوان کمترین میزان تصادفات کشور را به خود اختصاص دادند، گفت: ارتقای فرهنگ در حوزه‌ رانندگی حائز اهمیت است.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، مهدی حیدری در نشست آموزشی بانوان فرهنگ‌یار ترافیک شهرستان دماوند اظهار داشت: تاریخچه اقدامات فرهنگی و آموزشی توسط پلیس راهور قابل تقدیر است.

وی افزود: در طول سال‌های اخیر اقدامات فرهنگی قابل توجهی توسط پلیس راه از طریق صدا و سیما در جهت آموزش نکات ترافیکی صورت پذیرفت که نتایج آن در جامعه ملموس است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در این راستا آموزشهایی در حوزه نکات راهنمایی و رانندگی به کودکان ارائه شد و کودکان به عنوان همیاران پلیس، اقدام به ارائه تذکرات موثر به خانواده‌ها می‌کردند.

حیدری عنوان کرد: ارتقای فرهنگ در همه حوزه‌ها از جمله رانندگی حائز اهمیت است و بانوان در بسیاری از موضوعات فرهنگی پرچم‌دار هستند که با توجه به این که بانوان نقش پررنگی در تربیت فرزندان دارند، این موضوع بسیار مهم است.

وی گفت: با توجه به زندگی امروزی، داشتن خودرو برای اکثر خانواده جزو ضروریات است و بر این اساس، هرچه خودروهای ایمن‌تری داشته و مقررات را رعایت کنیم، سلامت خانواده‌ها تضمین بیشتری خواهد داشت.

فرماندار شهرستان دماوند بیان کرد: قطعا وظیفه دولت ایمن کردن راه‌های کشور، ساخت خودروهای ایمن و برداشتن انحصار از خودروسازانی است که امنیت جان مردم را در پایین ‌ترین سطح قرار می‌دهند، اما در کنار این موضوع، رعایت قوانین توسط رانندگان بسیار حایز اهمیت است.

حیدری تصریح کرد: بر اساس آمار، بانوان کمترین میزان تصادفات را در کشور به خود اختصاص دادند و امیدواریم به عنوان سفیران اجرای قوانین در حوزه راهنمایی و رانندگی موفق باشند.

وی گفت: علاوه بر این، انتظار ما پررنگ شدن فعالیت پلیس راه در حوزه اموزشی و فرهنگی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا