نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی:

بازنگری طرح هادی روستاهای شهرستان دماوند در اولویت برنامه‌ها قرار دارد/ در روستاها باید به دنبال مهاجرت معکوس و بازگشت روستائیان باشیم

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازنگری طرح هادی روستاهای شهرستان دماوند در اولویت برنامه‌ها قرار دارد، گفت: در روستاها باید به دنبال مهاجرت معکوس و بازگشت روستائیان باشیم.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید احمد رسولی‌نژاد در بازدید از روستاهای حصار پایین و بالا، کالدشت پایین و بالا، اسلام‌آباد و هاشمک از توابع بخش مرکزی دماوند اظهار داشت: برخی از روستاها حدود 15 سال است که بازدید نشده‌اند این در حالی است که مردم با مشکلاتی مواجه هستند.

وی افزود: روستاهایی که امروز بازدید شدند در سرشماری سال 95 نسبت به سال 90 افزایش جمعیت داشته‌اند، قطعا این روستاها در سرشماری سال آینده نیز افزایش جمعیت خواهند داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در روستاها به دنبال مهاجرت معکوس و بازگشت روستائیان به روستاهای خود باشیم، گفت: برای رسیدن به این هدف باید به نیازهای مردم توجه داشت که یکی از آنها دیدن مسکن جوانان روستایی به عنوان یک نیاز اولیه می‌باشد.

رسولی‌نژاد تصریح کرد: به زودی دیداری با رئیس بیناد مسکن کشور خواهیم داشت و امید است از اعتبارات ملی که آبان‌ماه به بنیاد مسکن کشور داده می‌شود برای طرح هادی استفاده کنیم.

وی افزود: طرح هادی روستاها در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و با جدیت به طور روزانه پیگیر آن هستیم.
وی عنوان کرد: شوراهای اسلامی و دهیاری‌ها هر درخواستی که دارند به طور مجزا به دفتر نماینده اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی گفت: طی چند ماه اخیر اتفاقات خوبی را شاهد شدیم و گزارشات مثبتی را از شوراها و مسئول ادارات در رابطه با انجام شدن اقدامات دریافت کرده‌ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا