دیدار مسئولان رودهن با جانبازان هشت سال دفاع مقدس

به مناسبت دهه مبارک فجر مسئولان شهر رودهن با  جانبازان هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

roudehen janbazan defa moghadas (3)

به گزارش تارود، بخشدار رودهن جانبازان هشت سال دفاع مقدس را سرمایه نظام و انقلاب دانست و گفت: جانبازان در دوران دفاع مقدس با فداکاری و جهاد در راه خدا، کاری بزرگ را به ثمر رساندند و این نزد خداوند اجری بی پایان خواهد داشت.
رضا طاهرخانی با حضور در منزل جانبازان گرانقدر شهر رودهن آقایان محمدرضا شکوری، حسن ملاطایفه، جواد رستمیان و محمد ابراهیم آبادی گفت:حضور در جمع جانبازان موجب شادابی می‌شود و رسیدگی به امور این عزیزان افتخار بزرگی است که باید باعشق انجام گردد.

وی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا وجانبازان علاوه بر تاثیر معنوی که به همراه دارد، موجب افزایش روحیه خدمت‌رسانی به این عزیزان شده و نقش موثری در حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارد.

بخشدار رودهن ادامه داد: امنیت و آسایش امروز کشور مرهون ایثارگری‌های شهدای والامقام و جانبازان بزرگواران است که این موضوع وظیفه مسئولان را در رسیدگی به مسائل و مشکلات جامعه هدف سنگین‌تر می‌کند.

طاهرخانی گفت: ادای احترام به جایگاه رفیع و والای جانبازان وظیفه تمامی مردم و مسوولان است و باید در جهت رفع نیازهای آنان نهایت تلاش را صورت داد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلیمن محمد رضا مدیح امام جمعه رودهن، علی رضا عسگری رئیس شورای شهر رودهن، مهرداد حنیفی شهردار رودهن، اکبر میرزایی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رودهن، آقای نیری عضو شورای تامین بخش رودهن و نمایندگان بنیاد شهید شهرستان نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا