فرمانده انتظامی شهرستان دماوند:

۲ نفر از اراذل و اوباش رودهن دستگیر شدند/برخورد جدی با مخلان نظم

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری ۲ نفر از اراذل و اوباش رودهن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سرهنگ محمدحسن محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تشریح دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش دماوند، گفت: این ۲ نفر در چند روز گذشته در بخش رودهن شهرستان دماوند با فحاشی، شرب خمر و قمه کشی اقدام به ایجاد نا امنی و رعب و وحشت کرده بودند که با تلاش مأموران انتظامی فرماندهی بخش رودهن دستگیر شدند.

بالاترین مقام انتظامی شهرستان دماوند افزود: این اراذل و اوباش در نقاط مختلف شهر برای خود نمایی دست به این کار می‌زدند که با تدبیر و اقدامات پلیسی، دستگیر شدند.

محمدی ضمن هشدار و تذکر جدی به افرادی که به چنین اعمال خلافی اقدام و یا حتی فکر می‌کنند، از خانواده‌ها خواست در این زمینه با مشاهده چنین حرکاتی، مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند و مطمئن باشند، پلیس این اجازه و فرصت را از اراذل و اوباش سلب خواهد کرد.

وی ادامه داد: ما بر اساس وعده امنیتی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران به مردم مبنی بر ایجاد امنیت محله محور توجه ویژه به مواردی که نظم عمومی را بر هم می زند خواهیم داشت و بر این اساس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به دقت حرکات اراذل و اوباش را زیر نظر دارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا