کمبود اعتبار؛ عامل توقف ساخت دو بیمارستان در رودهن

بخشدار رودهن در بازدید از مرکز جراحی نکو اظهار داشت: عملیات ساخت و ساز دو بیمارستان در این شهر به دلیل کمبود اعتبار متوقف شده است.

dsc00480

به گزارش تارود، رضا طاهرخانی با بیان اینکه شهر و بخش رودهن فاقد بیمارستان است، گفت: خوشبختانه در نبود بیمارستان مراکز درمانی مجهزی همچون نکو مشکلات درمانی مردم را به دوش گرفته اند و بهترین خدمات را به همشهریان ارائه میدهند.

بخشدار رودهن گفت: برخورداری از امکانات مناسب درمانی در شهر رودهن از خواسته های به حق این مردم است که خوشبختانه توسط دو مرکز درمانی خاتم و نکو در حال انجام است ولی این به منزله آن نیست که این شهر نیاز به بیمارستان ندارد.

وی گفت: طی جلسه ایی که با معاون سازمان تامین اجتماعی کشورو اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد، مقرر گردید تا احداث بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر در دست بررسی و اقدام قرار بگیرد که امیدواریم این امربا توجه به موقعیت جغرافیایی رودهن و قرار گرفتن در مسیر دو جاده هراز و فیروزکوه، سرریز جمعیت تهران، تردد روزانه ده هزار دانشجو و از همه مهمتر وجود بیش از 150 هزا نفر بیمه شده تامین اجتماعی در این منطقه هر چه زودتر صورت پذیرد.

طاهرخانی همچنین از احداث بیمارستان حوادث جاده ایی توسط خیرین و بیمارستان 100 تختخوابه حضرت ابوالفضل عباس (ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن خبر داد و گفت: متاسفانه عملیات ساخت و ساز این دو بیمارستان به دلایل کمبود اعتبار متوقف شده است.

وی افزود: در کنار مراکز درمانی خصوصی در شهر رودهن درمانگاه دولتی حضرت محمد (ص) این شهر در حال خدمات رسانی است که متاسفانه علاوه بر چارت سازمانی نامناسب از امکانات ضعیفی برخودار است.

بخشدا رودهن گفت: با این حال مراکز درمانی موجود در شهر رودهن به نحو احسن در حال خدمات رسانی به همشهریان می باشند.

طاهرخانی در پایان از تمامی دستندرکاران و سازندگان این مرکز از جمله آقای ارجمند نکویی کمال تقدیر و تشکر را نمود.

*امنیت و سلامت از بزرگترین نعمات خداوند است

امام جمعه رودهن گفت: امنیت و سلامت مهمترین نعمتی است که خداوند متعال به انسان ارزانی داشته است و انسان این نعمت بزرگ را با هیچ چیز عوض نمی کند.

dsc00495
حجت الاسلام و المسلیمن محمد رضا مدیح در بازدید از مرکز جراجی نکو گفت: بعد از امنیت، سلامت جامعه مهمترین هدفی است که باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد و خدا را شاکریم که در دولت یازدهم اقدامات خوب و موثری در این حوزه در حال انجام است.

وی مرکز جراحی نکو شهر رودهن را به جهت خدمات شایسته و بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات پزشکی مورد ستایش قرار داد و گفت: مردم بخش رودهن شایسته بهترین خدمات در تمامی حوزه ها به ویژه حوزه سلامت هستند.

امام جمعه رودهن ضمن تقدیر و تشکر از آقای ارجمند نکویی به جهت ایجاد مرکز جراحی نکو گفت: با توسعه زیر ساختها باید زمینه ورود سرمایه گذار بخش خصوصی را در تمامی حوزه ها به این منطقه فراهم شود.

حجت الاسلام و المسلیمن محمد رضا مدیح در پایان گفت: باید در جهت افزایش فضاهای درمانی رودهن و رفع مشکل احداث دو بیمارستان دانشگاه آزاد و حوادث جاده ای و همچنین پیگیری ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در این شهر تلاش نمود چرا که افزایش فضاهای درمانی موجب افزایش سطح سلامت مردم و خدمات رسانی بهتر خواهد شد.

در پایان ارجمند نکویی موسس و رئیس این مرکز از افزایش فضای مرکز جراحی نکو و تبدیل این مرکز به بیمارستانی بزرگ و مجهز خبر داد که در صورت ارائه مجوز عملی خواهد شد.

انتهای پیام/ر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا