رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند خبر داد؛

فعالیت 5 مرکز بهداشت شهری و روستایی در شهرستان دماوند/ احداث مرکز بهداشت و درمان مجهز در شهر آبسرد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از فعالیت پنج مرکز بهداشت شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد و گفت: مرکز بهداشت و درمان مجهز در شهر آبسرد با همکاری شهرداری و شورای اسلامی احداث می‌شود.

سعید آسیایی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند از احداث مرکز درمانی مجهز با فضای مناسب در شهر آبسرد خبر داد و اظهار کرد: در حال حاضر شهر آبسرد دارای مرکز بهداشت و درمان برای ارائه خدمات به مردم می‌باشد اما با توجه به فرسودگی ساختمان این مرکز، با همکاری شهرداری و شورای شهر آبسرد تصمیم بر اجرای طرحی با هدف ساخت مرکز بهداشتی درمانی مجهز اتخاذ شد.

وی افزود: احداث این مرکز با هدف ایجاد فضای مناسب و پیش‌بینی توسعه و انجام خدمات بیشتر توسط کارشناسان و همچنین جلوگیری از تردد غیرضروری به شهر دماوند انجام می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند از وجود پنج مرکز بهداشت شهری و روستایی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: در تمامی این مراکز پزشکان ما مستقر هستند و به ارائه خدمت به مراجعه‌کنندگان می‌پردازند.

آسیایی ادامه داد: همچنین علاوه بر مراکز بهداشت، 27 خانه بهداشت و سه پایگاه خدماتی با حضور بهورزان در شهرستان دماوند مشغول فعالیت هستند.

وی در خصوص ارائه خدمات در این مراکز و پایگاه‌های درمانی تصریح کرد: خدمات ارائه شده در این مراکز شامل سطوح یک و دو است که با حضور پزشک، خدمات درمانی به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود و همچنین در پایگاه‌های موجود در شهرستان دماوند علاوه بر حضور بهورز، ماما و کارشناسان سایر واحدها نیز حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا