معاون مالی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

نصب تابلوهای دیجیتالی در ورودی شهرهای دماوند و رودهن جهت معرفی اماکن تفریحی و زیارتی

معاون مالی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان دماوند از نصب تابلوهای دیجیتالی در ورودی شهرهای دماوند و رودهن جهت معرفی اماکن تفریحی و زیارتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیاوش نوری در اولین نشست ستاد خدمات سفر در سال ۹۷ با حضور جمعی از مسئولان شهرستان در محل فرمانداری با پرداخت به مسائل مطرح شده اظهار داشت: موارد مطرح شده در این نشست تابلوهای راهنما در محل ورود و خروج شهرها بود که مقرر گردید در ورودی شهر رودهن سه تابلو و یک تابلو نیز در محل آموزش‌وپرورش نصب شود.

وی افزود: در مورد ورودی شهر دماوند مقرر شد تابلوی بزرگ دیجیتالی نصب و همه اماکن تفریحی و زیارتی مرتبط با خدمات سفر در آن نمایش داده شود که به صورت دائم مورد استفاده قرار گیرد.

معاون مالی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان دماوند اضافه کرد: این امر مستلزم هماهنگی با شهرداری است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نوری در خصوص موضوع سرویس‌های بهداشتی بیان کرد: این موضوع از سال‌های گذشته با معضلاتی برای مسافران روبرو بوده است، مقرر شد هماهنگی با روستای جابان صورت گیرد تا از سرویس بهداشتی استفاده شده و چند سرویس بهداشتی موقت نیز در آنجا دایر گردد.

وی در خصوص اسکان دائم مسافران در شهرستان دماوند گفت: اسکان موقت با توجه به دایر بودن مدارس به صورت دو روز در هفته در ایام تابستان، قدری مشکل ایجاد می‌شود و مقرر شد با همکاری نیروی انتظامی نظارت بیشتری صورت گیرد.

معاون مالی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان دماوند عنوان کرد: همچنین پیشنهاد دو مجموعه اسکان دائم در این نشست مطرح شد که یکی در روح‌افزا و دیگری مدرسه‌ای در شهر آبسرد که مقرر شد هماهنگی‌های لازم در طول هفته آتی صورت گیرد و بازسازی و تعمیرات لازم انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا