در نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با خبرنگاران مطرح شد؛

مواد مخدر و قاچاق کالا به‌ عنوان تهدید جدی برای شهرستان دماوند است/ اطلاع‌رسانی خبرنگاران، گام بزرگی در راستای مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق می‌باشد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه مواد مخدر و قاچاق کالا به‌ عنوان تهدید جدی برای این شهرستان دماوند است، گفت: اطلاع‌رسانی خبرنگاران، گام بزرگی در راستای مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمود پور دیوان بیگی مقدم در نشستی با حضور اصحاب رسانه، با اشاره به برخی معضلات شهرستان دماوند اظهار کرد: متأسفانه موضوع مواد مخدر و قاچاق کالا، به‌عنوان دو معضل اساسی و تهدیدکننده در شهرستان دماوند به شمارمی‌آیند.
وی افزود: بر اساس آمارهای اخیر، شهرستان دماوند با توجه به موقعیت جغرافیایی، به‌عنوان گلوگاه و محور مواصلاتی تهران به مازندران محسوب می‌شود و به دلیل هم‌جواری با پایتخت، در معرض قاچاق مواد مخدر قرار دارد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: قطع یقین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی زحمات قابل‌توجهی در این زمینه انجام می‌دهند و با توجه رسالت اصحاب رسانه در قانون مطبوعات، زمینه سازی برای ایجاد فرهنگ، روشن ساختن افکار عمومی و ارتقای سطح دانش شهروندان از ضروریات است.

پور دیوان بیگی مقدم ضمن مذموم شمردن استفاده از کالای قاچاق تأکید کرد: متأسفانه برخی افراد متوجه نیستند که با خرید کالای قاچاق، چه ضربه سنگینی به چرخه اقتصادی کشور وارد می‌کنند؛ درواقع خرید کالای قاچاق به معنای ضربه زدن به هم‌وطن است.
وی با اشاره به نقش مؤثر خبرنگاران درزمینه روشن‌سازی افکار عمومی تصریح کرد: اصحاب رسانه می‌توانند با حمایت از بازرسان و زمینه‌سازی در جهت ایجاد فرهنگ استفاده از کالای داخلی و غیر قاچاق، نقش مؤثری در خصوص تنظیم بازار داشته باشند؛ لذا همکاری این قشر در زمینه‌های مذکور، بسیار حائز اهمیت است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند گفت: امیدواریم با همکاری مؤثر خبرنگاران شهرستان دماوند درزمینه اطلاع‌رسانی، گام بزرگی در راستای مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق برداشته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا