مناظره‌های زنده تلویزیونی سبب افزایش شناخت مردم از کاندیداها می‌شود/ جامعه از ظرفیت، آمادگی و بصیرت بالایی برخوردار است

نماینده مردم اردبیل سرعین، نیر و نمین در مجلس گفت: مناظره‌های زنده تلویزیونی سبب افزایش شناخت مردم از کاندیداها خواهد شد و جامعه در شرایط حاضر از ظرفیت، آمادگی و بصیرت بالایی برخوردار است.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، صدیف بدری اظهار کرد: در دوره‌های اخیر انتخابات ریاست جمهوری، مناظرات زنده تلویزیونی مورد استقبال مردم قرار گرفته است و انجام این مناظرات به صورت زنده و مستقیم از رسانه ملی در افزایش شناخت مردم از دیدگاه‌های کاندیداها و همچنین حضورشان در پای صندوق‌های رای تاثیر مثبت خواهد داشت.

وی گفت: صدا و سیما می‌تواند نقش مهمی در هدفمند کردن تبلیغات انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری داشته باشد که باید این نقش خود را پر رنگ‌تر انجام دهد.

نماینده مردم اردبیل سرعین، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مناظره‌های زنده تلویزیونی از یک طرف مردم را به صورت مستقیم و بی‌واسطه در جریان دیدگاه ها و نظرات کاندیداها در حوزه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی قرار می‌دهد و از طرف دیگر از بالارفتن هزینه‌های تبلیغاتی آن‌ها جلوگیری می‌کند.

بدری با اشاره به جلسه اخیر کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و تصمیم این کمیسیون مبنی بر عدم پخش مناظرات تلویزیونی به صورت زنده بیان کرد: مناظرات زنده تلویزیونی امکان به چالش کشیدن برنامه‌ها و دیدگاه‌های کاندیداها را ایجاد می‌کند و همین امر شناخت دقیق‌تری از برنامه‌های کاندیداها را برای مردم ایجاد می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم پایبندی کاندیداها به اخلاق اسلامی افزود: جامعه ما از ظرفیت، آمادگی و بصیرت بالایی برخوردار است و برگزاری مناظره‌های زنده انتخاباتی سبب تعمیق شناخت مردم از گزینه‌های ریاست جمهوری دولت آتی می‌شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا