امام جمعه رودهن:

ماه مبارک رمضان ماه امتحان و پاک شدن است/ جمهوری اسلامی با تهدید محکم تر خواهد شد

امام جمعه رودهن با بیان اینکه ماه مبارک رمضان ماه امتحان و پاکی است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با تهدید و تحریم محکم تر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا مدیح در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و در آخرین جمعه ماه مبارک شعبان معظم، ماهی که بسیار پر برکت هست قرار داریم.

وی ادامه داد : ماه مبارک رمضان در بین آیات قرآن و در پیش گاه خداوند جایگاه بسیار والا دارد.

امام جمعه رودهن بیان کرد: ماه مبارک رمضان ماه برتری است که خداوند این ماه را نسبت به ماه های دیگر برتری بخشیده است و در خصوص ماه مبارک رمضان و ثواب این ماه حوادیث بسیار داریم.

وی افزود: امام سجاد(ع) در خصوص ماه مبارک رمضان می فرمایند، خداوندا توفیق خدمت داری در این ماه پربرکت را به ما اعطا ببخش و ثواب آن را به ما الهام فرما زیرا که همه ماه ها، ماه خداوند است اما ماه مبارک رمضان یک ماه دیگری است.

مدیح تصریح کرد: حضرت علی (ع) فرمودند ماه رجب ماه من است، ماه شعبان ماه پیامبراکرم(ص) و ماه مبارک رمضان ماه خداوند است و در حدیثی دیگر پیامبر اسلام(ص) فرمودند که ماه مبارک رمضان ماه سید ها است.

وی ادامه داد: ما باید به استقبال ماه مبارک رمضان برویم؛ همانطور که مهمانی برای ما می آید همه کارها را انجام می دهیم زیرا مهمان عزیزی داریم و بزرگان دین در استقبال از ماه مبارک رمضان، خدا را شاکر بودند که ماه رمضان را در بین ماه ها قرار دارد، زیرا این ماه مبارک ماه پاک شدن و امتحان است.

امام جمعه رودهن بیان کرد: برای ثابت شدن اول ماه قمری پنج راه وجود دارد که بهترین راه این است که حاکم اسلامی یعنی ولی فقیه است؛ مراجع تقلید تماماً قابل احترام هستند اما مقام معظم رهبری یک ستاد استهلال تشکیل دادند و وقتی رویت صدور گرفت مقام معظم رهبری حکم صادر می کنند.

وی خاطر نشان کرد: به لطف الهی، انتخابات به نفع امت اسلامی و جامعه در سطح کلان انجام گرفت و حضور مردم در صف های آرا مشت محکم بودی بر دهان دشمنان که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را یک بار دیگر نشان داد.

امام جمعه رودهن ادامه داد: در شرایطی که رئیس جمهور آمریکا، عرب ها را جمع می کند علیه ایران، به لطف پروردگار جواب همه دشمنان ما و بی عرضه گری برخی مسؤولان انتخابات بسیار با شکوه برگزار شد.

مدیح اذعان داشت: در شرایطی هستیم که امت ما که هنوز شهید دارد و در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم نه از تهدید می ترسد و نه از تحریم چون جمهوری اسلامی محکم خواهد شد.

امام جمعه رودهن با اشاره به حوادث بحرین و آیت الله عیسی قاسم اظهار کرد: 200 مجروح و 6 نفر کشته و حجوم نیروهای عربستان ادامه داد و امیدواریم این مشکلات امت اسلامی به زودی تمام شود و دفن ظلم شود.

وی بیان کرد: فضای مساجد رودهن را برای خانم ها بیشتر آماده کنیم زیرا نصف جمعیت کشور را خانم ها تشکیل داند و چون مسؤولیت مهم دارند در خانواده، مساجد باید آماده باشد تا بهترین ماه رمضان را پشت سر گذاریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا