فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد؛

دستگیری سارق سابقه‌دار منازل شهرهای رودهن و بومهن/ این سارق ۱۱ فقره سرقت از طریق راه بالکن منازل داشته است

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری سارق سابقه‌دار منازل شهرهای رودهن و بومهن خبر داد و گفت: این سارق ۱۱ فقره سرقت از طریق راه بالکن منازل داشته است.

سردار عبدالرضا ناظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح حوزه استحفاظی شهرستان دماوند ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی صحنه‌های جرم و کشف مستندات، موفق به شناسایی متهم سابقه‌دار شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: با هماهنگی مقام قضایی، متهم که از سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پلیس بود در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: متهم در تحقیقات فنی پلیس به جرم خود مبنی بر 11 فقره سرقت منزل با شیوه ورود از طریق بالکن در شهرهای رودهن و بومهن اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در خاتمه از معرفی متهم به مراجع قضایی خبر داد و به مردم توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی پیشگیری از سرقت مجهز نمایند و در صورت مشاهده افراد یا خودروهای مشکوک که به صورت بی‌هدف و گاها با چند سرنشین مبادرت به دید زنی منازل می‌کنند با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و موضوع را اعلام کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا