خدمت‌گزاری به مردم روحیه شهدای دولت بود/ ائتلاف علیه تررویست‌ها نیاز منطقه است

?????????????

امام جمعه آبسرد با بیان اینکه خدمت‌گزاری به مرم روحیه شهدای دولت بود، گفت: ائتلاف ایران، سوریه، حزب‌الله لبنان، روسیه و چین یکی از راه‌های ثبات منطقه است.
به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرشریفی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبسرد، با اشاره بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: روز کارمند روز مقدسی است و کارمندان زحمات زیادی را متحمل می‌شوند؛ آنها بنا بر فرمایش امام حسین (ع) نباید از خدمت خسته شوند و باید این راه را وسیله نعمت خودشان قرار دهند.

وی ادامه داد: یکی از وظایف مهم کارمندان تکریم ارباب‌رجوع، توجه به پاکی و پاکدستی و تکریم عفاف و حجاب است.

امام جمعه آبسرد در خصوص هفته دولت بیان کرد: شهریورماه در تقویم انقلاب جایگاه ویژه‌ای دارد؛ زیراکه در هشتمین روز این ماه انفجار دفتر نخست وزیری و شهادت محمدعلی رجایی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد باهنر اتفاق افتاد.

میرشریفی اضافه کرد: به منظور گرامیداشت این دو تن دوم تا هشتم شهریورماه به نام هفته دولت نام گذاری شده است؛ ویژگی‌های بزرگ این مردان روحیه خدمت‌گزاری به نظام و مردم بوده که الگویی برای سایر دولت‌مردان هستند.

وی با بیان اینکه ماه ذی‌القعده ماه پر برکتی است، تصریح کرد: امروز روز 23 ماه ذی‌القعده، روز زیارتی مخصوص امام رضا (ع) و 25 همین ماه روز دحوالارض، یکی از چهار روزی است که روزه آن فضیلت دارد و حضرت ابراهیم (ع) و حضرت عیسی (ع) در این روز متولد شدند.

امام جمعه آبسرد در خصوص دیدار ائمه جماعت با رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جهانی مسجد بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با ائمه جماعت به چند نکته مهم اشاره کردند.

میرشریفی در خصوص بیانات مقام معظم رهبری ادامه داد: امام جماعت، یک خدمتی پر افتخار است؛ اسلام محل تجمع مردم را بر محور فکر و دعا قرار داده و مسجد پایگاه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و نظامی است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی جوانان امروز را جوانانی روشن‌گر نامیدند و فرمودند «این جوانان از جوانان زمان جنگ جلوتر نباشند، عقب‌تر نیستند».

امام جمعه آبسرد درباره تحولات بین‌المللی بیان کرد: این تحولات روز‌به‌روز به ضرر تروریست‌ها و به نفع حزب‌الله است؛ ائتلاف ایران، سوریه، حزب‌الله، روسیه و چین یکی از راه‌های اعاده ثبات منطقه است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا