امام جمعه دماوند:

آزادی بی‌قیدوشرط شیخ عیسی قاسم، خواست همه مسلمانان است/ از مسئولان قضایی می‌خواهیم با حرمت‌ شکنی روزه‌خواری برخورد کنند

امام‌جمعه دماوند با اشاره به ماجراهای اخیر بحرین، گفت: آزادی شیخ عیسی قاسم، درخواست بی‌قیدوشرط مسلمانان است که با چراغ سبز آمریکا توسط شیخ‌های صهیونیست خو انجام‌شده است.
به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه شهر دماوند که در مسجد جامع عتیق این شهر با حضور مردم دیار دارالمؤمنین برگزار شد، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: به لطف خدا آمار بالایی از مشارکت در انتخابات اخیر ثبت شد و اکنون فصل همدلی و اتحاد فرارسیده است.
وی افزود: برای حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی آرزوی موفقیت می‌کنیم و ان‌شاءالله رسیدگی به محرومان، برخورد با فساد که امکان دارد خود را به دولت نزدیک کرده باشند را آغاز کنند.
امام‌جمعه دماوند با اشاره به حدیث پیامبر که مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: بدقولی و عهدشکنی‌های استکبار را نباید از یاد ببریم و تلاش کنیم با تلاش بر روی ظرفیت‌های داخلی کشور، اقتصاد را پویا کنیم.
فتاح دماوندی با اشاره به حوادث اخیر بحرین تصریح کرد: سفر ترامپ این دستاورد را داشت که شیوخ صهیونیست خو جوانان شیعه بحرین را به خاک و خون کشیدند و به حریم علمای شیعه را از بین بردند و امروز خواست همه ملت‌های مسلمان این است که آیت‌الله شیخ عیسی قاسم بی‌قیدوشرط آزاد گردد.
وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع هنرمندان بیان کرد: تصویب بی‌سروصدا و عجیب سند ۳۰-۲۰ از دیگر موارد مطرح‌شده در سخنان ایشان بود که باید موردبررسی قرار بگیرد.
امام‌جمعه دماوند با تأکید بر لزوم حفظ حرمت ماه رمضان، گفت: ضمن اینکه مردم بایستی حفظ حرمت کنند، از مسئولان قضایی می‌خواهیم با روزه‌خواری عامدانه و حرمت شکنانه برخورد کنند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا