برای تولید بیشتر و مشارکت دادن مردم باید از ویژه خواری‌های اقتصادی و رانت‌های اطلاعاتی جلوگیری شود

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: برای تولید بیشتر و مشارکت دادن مردم باید از ویژه خواری‌های اقتصادی و رانت‌های اطلاعاتی جلوگیری شود.

به گزارش پایگاه خبری تارود، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی در خطبه‌های نماز جمعه شهر دماوند اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران باید مقدمات تامین خوراک، پوشاک و مسکن مناسب را برای اقشار ضعیف و متوسط فراهم کند و بهداشت و امنیت را در همه کشور فراگیر کند.

وی افزود: مسئولان جمهوری اسلامی باید از خود بپرسند که چرا درصد شرکت کنندگان در انتخابات اخیر بالا نبود؟ ما باید برای خدمت به مردم بیشتر تلاش کنیم.

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: مردم از تورم و عدم ثبات قیمت‌ها گله دارند؛ باید اثر تلاش دولتمردان روی سفره مردم دیده شود.

فتاح‌دماوندی بیان کرد: مردم جمهوری اسلامی را دوست دارند، اما توقع دارند مشکلات اقتصادی کاهش پیدا کند؛ بعضی از مردم واقعاً گرفتارند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب برای نجات اقتصاد کشور نسخه‌ای نوشتند و آن تولید است، همه ما باید در تولید سهیم باشیم.

امام جمعه شهرستان دماوند تصریح کرد: جهاد ما برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی جهاد اقتصادی با تولید بیشتر کالاهای با کیفیت ایرانی است.

فتاح‌دماوندی ادامه داد: قوای سه گانه برای کمک به تولید باید انحصار عوامل تولید و مواد اولیه را که در دست عده‌ای خاص است بشکند و امکان ورود آزادانه داوطلبان تولید را به نظام عرضه و تقاضا فراهم کنند.

وی عنوان کرد: برای تولید بیشتر و مشارکت دادن مردم در این امر مهم باید از ویژه خواری‌های اقتصادی و رانت‌های اطلاعاتی مربوطه جلوگیری شود.

امام جمعه دماوند گفت: دولت چگونگی مشارکت مردم در تولید را تبیین کند و تضمین هم بدهد، آنگاه ببیند که مردم چگونه در این کار مورد تایید رهبری مشارکت خواهند کرد.

فتاح‌دماوندی تصریح کرد: قضایای غزه پرده از قدرت استقامت جبهه مقاومت برداشت و رژیم صهیونیستی را به بحران غیرقابل علاجی وارد کرد.

وی افزود: نتانیاهو و کابینه او در باتلاق غزه گرفتار شده‌اند نه راه پس دارند و نه راه پیش؛ در هر صورت چه عقب نشینی کنند و چه به ظلم خود ادامه دهند شکست خورده هستند‌.

امام جمعه دماوند بیان کرد: حمایت جهانی مردم از ملت فلسطین و مردم غزه قطعاً در جلوگیری از ظلم و خونریزی بیشتر صهیونیست‌ها موثر است.

فتاح‌دماوندی گفت: رسانه‌ای شدن راهپیمایی‌ها و تجمعات ضد صهیونیستی و به تصویر کشیدن نفرت مردم دنیا از سران ظالم اسرائیل، کم اثر‌تر از سلاح‌های مقاومت نیست.

وی تصریح کرد: مردم فلسطین به حمایت همه جانبه مردم جهان نیاز دارند؛ ما باید خودمان را جای آنها بگذاریم و درد و رنج آنها را درد و رنج خود بدانیم.

️امام جمعه دماوند گفت: روز قدس امسال متفاوت‌تر از روزهای قدس سال‌های گذشته خواهد بود؛ جمعه ۲۵ رمضان شاهد طوفان الاحرار و خروش آزادی‌خواهان سراسر دنیا در پشتیبانی از فلسطین مظلوم خواهد بود.

️فتاح دماوندی گفت: گام‌هایی که در حمایت از مظلومین مسلمان غزه برداشته خواهد شد دشمنان اسلام را عصبانی و پیامبر اکرم‌(ص) را خشنود خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا