بازديد مدیرکل اداره صمت استان تهران از شرکت تولیدی ماهان کابل امیر در شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند

مدیرکل اداره صمت استان تهران از شرکت تولیدی ماهان کابل امیر در شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود، سیجانی مدیرکل اداره صمت استان تهران، هیات همراه و فضلعلی رئیس اداره صمت شهرستان دماوند از شرکت تولیدی ماهان کابل امیر تولید کننده انواع کابل‌های مسی و آلومینیومی در شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند بازدید به عمل‌ آورد.

مدیر کل صمت استان تهران در این برنامه بازدید از نزدیک در جریان روند تولید این واحد قرار گرفت و در گفت‌و‌گو‌ با مدیر عامل این شرکت برای رفع برخی موانع راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

شرکت ماهان کابل امیر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۹ در زمینه تولید سیم و کابل‌های مسی آغاز نمود که در طی این مدت با توجه به هدف شرکت که رشد و بهبود مستمر کیفیت بوده توانست در سال ۱۳۹۶ تولید کابل‌های آلومینیومی در انواع سایز و نوع و همچنین سال ۱۳۹۸ کابل‌های خودنگهدار در سایزهای مورد تایید شرکت توانیر کشور را نیز آغاز نماید.

هم‌اكنون كارخانه ماهان کابل امیر با ظرفيت توليد ساليانه بيش از ۱۲ هزار تن انواع سيم و كابل برق مسی، آلومینیومی و خودنگهدار با بكارگيري بيش از ۴۵ نفر پرسنل توانمند و متخصص در كارخانه و دفتر مركزي، قادر به توليد حدود ۲۲۰ نوع و سايز از سيم و كابل‌هاي مختلف مي‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا