گزارش صعود اورست توسط کوهنورد ۶۳ ساله فاتح بام دنیا و موسس باشگاه کوهنوردی سپهر شهرستان دماوند

گزارش صعود اورست توسط عزیز عبدی کوهنورد ۶۳ ساله فاتح بام دنیا و موسس باشگاه کوهنوردی سپهر شهرستان دماوند طی مراسمی ارائه شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند،‍ عزیز عبدی کوهنورد پر تلاش و خستگی ناپذیر، مرد استقامت و شجاعت پس از یک سال تلاش و تمرین شبانه‌روزی با همت و پشتکار خود در نیمه دوم اردیبهشت ۱۴۰۱ برای صعود به قله اورست راهی سرزمین کوه‌های سر به فلک کشیده نپال شد.

این کوهنورد با اراده قوی ورزمی آهنین با پشت سر گذاشتن سختی‌ها و مشقت فراوان سرانجام نتوانست با اقتدا روسربلندی گام بر بلندای قله ۸۸۴۸ متری اورست بگذارد و پرچم پر افتخار جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآورد.

عزیز عبدی که سختی‌ها وچالش‌های صعود را به تصویر کشیده بود دروز چهارشنبه هشتم تیر ماه در جمع مسئولین و علاقمندان پر شور نا گفته‌های خود را همراه تصویر بازگو کرد.

در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای کوثر شهر دماوند برگزار شد، مسئولین شهرستان پیشکسوتان ورزشی، کوهنوردان، مهمانان گرامی جناب آقای رضا زارعی ریاست محترم فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی ایران و هیات همراه و جناب آقای اسماعیل اسماعیل‌زاده ریاست محترم هیات کوهنوردی و صعودهای ورزش استان تهران نیز حضور داشتند.

در پایان از آقای عبدی توسط مسئولین با اهدای هدایا، مدال و حکم قهرمانی توسط آقای زارعی رئیس فدراسیون تشکر و تقدیر و به‌عمل آمد.

انتهاي پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا