فرماندار شهرستان دماوند خبر داد؛

کمک ۲ میلیارد تومانی شهرستان دماوند به سیل‌زدگان کشور/ ۳۰۰ نیرو با ۲۷ دستگاه ماشین‌آلات مختلف از دماوند به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند

فرماندار شهرستان دماوند از کمک ۲ میلیارد تومانی این شهرستان برای مناطق سیل‌زده کشور خبر داد و گفت: تاکنون ۳۰۰ نیرو با ۲۷ دستگاه ماشین‌آلات مختلف از دماوند به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌ است.

مجید صفری در حاشیه ارسال کمک‌های مردمی شهر کیلان در گفت‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار کرد: بیش از ۲۵۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی با ۹ دستگاه خودرو به مناطق سیل‌زده ارسال شد.

وی افزود: شهرستان دماوند از ابتدای فراخوان کمک‌رسانی تاکنون، ۲ میلیارد تومان شامل ۵۰۰ میلیون نقدی و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان غیرنقدی به سیل‌زدگان کشور کمک‌ کرده است.

فرماندار شهرستان دماوند با اشاره به اینکه ۳۰۰ نیرو با ۲۷ دستگاه ماشین‌آلات مختلف از دماوند به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند، بیان کرد: 3 دستگاه لودر، 3 دستگاه باب کت، یک دستگاه بیل بکهو، 12 دستگاه کامیون، 5 دستگاه نیسان، یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه بولدوزر و یک دستگاه پبکور از جمله تجهیزات و ادوات ارسالی به این مناطق است.

صفری تصریح کرذ: با توجه به نیاز سنجی های صورت گرفته در حال حاضر پنکه، کولر آبی، پشه بند، ست بهداشتی، البسه و کفش اقلام مورد نیاز در منطقه سیل‌زده محسوب می شود که نیازمند همراهی بیشتر شهروندان و نهادها است.

وی گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان نیز همچون گذشته آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی مردم و دیگر نهادها است و افرادی که قصد کمک دارند می‌توانند با مراجعه به این مرکز و یا از طریق شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر، کمک خود را واریز کرده و فیش واریزی را به جمعیت هلال احمر ارائه دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا