نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم؛

چرا اعتبارات تخصیص یافته به مراکز درمانی فیروزکوه و دماوند را در بیمارستان‌های تهران هزینه می‌کنید؟

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم گفت: چرا اعتبارات تخصیص یافته به مراکز درمانی فیروزکوه و دماوند را در بیمارستان‌های تهران هزینه می‌کنید؟

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سید احمد رسولی نژاد در نشست علنی امروز  مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود اظهار کرد: حدود 2 ماه قبل در نطق میان دستور خود مواردی را به وزرای راه و شهرسازی، نیرو و بهداشت یادآور شدم از جمله تسریع در احداث کمربندی گیلاوند، رفع کمبود آب آشامیدنی در رودهن، آبسرد و کیلان و ده ها روستای شهرستان های دماوند و فیروزکوه، احداث بیمارستان در رودهن، افزایش تخت های بیمارستانی، تجهیزات و نیروی انسانی این بخش در دماوند و فیروزکوه که نه تنها محقق نشده است، بلکه سندی به دست من رسیده که نشان می دهد اعتبارات این بخش در تهران هزینه شده است.

وی با اشاره به مفاد سندی که به دست وی رسیده است، ادامه داد: این سند نشان می دهد که یک تفاهم نامه بین استانداری تهران و دانشگاه علوم پزشکی تهران، در اجرای مفاد ماده 78 قانون محاسبات عمومی مشترک فیمابین آنها در 6 ماده و 4 نسخه در تاریخ 27 اسفند 98 به امضا رسیده و براساس آن قرار شده مبلغ 4 میلیارد و 366 میلیون تومان در اختیار بیمارستان امام خمینی فیروزکوه قرار گیرد اما متاسفانه فقط 200 میلیون تومان آن تخصیص یافته و مابقی جای دیگری هزینه شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس یازدهم خطاب به رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران تصریح کرد: شما وقت بیشتری را برای کرونا گذاشته و کمترین توجهی به بیمارستان های تحت پوشش خود ندارید، امیدی به خیر شما نیست، شر نرسانید.

رسولی نژاد یادآور شد: چرا اعتبارات تخصیص یافته به مراکز درمانی فیروزکوه و دماوند را در بیمارستان های تهران هزینه می کنید؟ مگه خون تهرانی ها رنگین تر از مردم این دو شهرستان است.

این مقام مسئول ضمن درخواست از رئیس جمهور و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ورود به این موضوع افزود: در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی چه می گذرد، چرا تمام اختیارات به یک نفر سپرده شده است که به نظر می رسد با شهرستان های دماوند و فیروزکوه دشمنی دارد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا