پیرمرد مفقود شده در ارتفاعات دریاچه تار با تلاش ۶ ساعته نجاتگران جمعیت هلال احمر دماوند پیدا شد

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند گفت: پیرمرد مفقود شده در ارتفاعات دریاچه تار با تلاش ۶ ساعته نجاتگران جمعیت هلال احمر دماوند پیدا شد.

سعید طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه با اعلام خبر مفقودی یک فرد ۷۸ ساله به سامانه ندای امداد جمعیت هلال احمر و پس از هماهنگی‌های لازم، یک تیم جستجو و نجات کوهستان همراه عوامل انتظامی به محدوده محل حادثه در ارتفاعات دریاچه تار اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به وسعت جغرافیایی و سخت بودن عملیات جستجو به علت مسیر های کوهستانی منطقه، با درخواست تیم حاضر در محل یک تیم پشتیبانی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر به محل حادثه اعزام شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دماوند ادامه داد: حوالی ساعت ۵ صبح فرد مفقودی پس از عملیات جستجو و نجات ۶ ساعته پیدا شد و پس از هماهنگی های لازم ، به محل امن منتقل شد.

طاهری در پایان اضافه کرد: این عملیات در ساعت ۶ و ۱۵ دقیقه خاتمه یافت و از عوامل کلانتری دماوند جهت همکاری با نجات‌گران نهایت تشکر داریم.

نجاتگران حاضر در عملیات اسدالله اشکلکی، پوریا حاجی امینی، علیرضا اسماعیلی، احسان اکرمی، آزاد الماسی، خبات الماسی و رحمان منوچهری بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا