رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند:

وضعیت کرونا در شهرستان دماوند شرایط خوبی ندارد/ پر شدن تخت‌های بیمارستان سوم شعبان دماوند با مراجعه مبتلایان به کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیانم یانکه وضعیت کرونا در این شهرستان شرایط خوبی ندارد، گفت: تخت‌های بیمارستان سوم شعبان دماوند با مراجعه مبتلایان به کرونا در حال پر شدن است.

حسن خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: متاسفانه وضعیت کرونا در دماوند همچون سراسر کشور در شرایط خوبی نیست، علیرغم تذکرات بسیاری که داده می‌شود اما مردم کمتر رعایت می‌کنند.

وی افزود: با وجود تمام اطلاع‌رسانی‌ها و تذکراتی که داده می‌شود متاسفانه مسافرت‌ها باز هم شروع شده است و شاهد شلوغ شدن جاده‌ها هستیم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند ادامه داد: از مردم می‌خواهیم به هیچ وجه تردد نکنند و در خانه‌ها بمانند، وضعیت کرونا قرمز است و همه بیمارستان‌ها و تخت‌ها در سطح شهرستان دماوند پر هستند، کادر درمانی نیز خسته شده‌اند.

خیرخواه گفت: مردم حتما پروتکل‌ها را رعایت کنند، حداقل ماسک را حتما بزنند و از ترددهای بی مورد و بدون ضرورت جدا خودداری کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تعداد بستری شد‌ه‌های کرونا 25 نفر هستند و این رقم در روز گذشته 30 نفر بود.

*درصدی از بیماران کرونایی مراجعه کننده به بیمارستان از پردیس و بومهن هستند

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند در خصوص آمار بیماران بستری از بومهن و پردیس در بیمارستان سوم شعبان بیان کرد: بیمارستان و مرکز بهداشتی درمانی وقتی بیماری را بستری می‌کند از بیمار نمی‌پرسد که از کدام شهر آمده است، هر بیماری که مراجعه کند در صورت نیاز به بستری و وجود تخت خالی بستری می‌شود.

خیرخواه گفت: درصدی از بیماران کرونایی از پردیس و بومهن هستند اما همه را پذیرش می‌کنیم و تفاوتی ندارد که از کدام شهر باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا