رئیس شورای اسلامی شهر کیلان خبر داد؛

واگذاری قطعه زمین برای احداث آرامستان مرکزی، سوله بحران و پارک بانوان در شهر کیلان

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان از پیگیری واگذاری قطعه زمین برای احداث آرامستان مرکزی، سوله بحران و پارک بانوان در شهر کیلان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند،  محمدرضا حاجی طیبی در نشستی با حضور مدیرکل و کارشناسان راه و شهرسازی استان تهران و مسئولان شهرستان دماوند در دفتر شورای اسلامی شهر کیلان اظهار داشت: در راستای پیگیری‌های صورت گرفته و نشست‌های اخیر، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران،فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان در شهر کیلان حضور پیدا کردند.

وی افزود: در این نشست، توافقات و اراضی واگذار شده در شهر کیلان بررسی گردید و مدیرکل راه و شهرسازی استان برای پیگیری این موضوع تا حصول نتیجه قول مساعد داد.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان گفت: به منظور رعایت نکات زیست محیطی و بهداشتی و با توجه به مصوبه مجلس شورای اسلامی، قرار شد تا قطعه زمینی برای احداث آرامستان مرکزی در شهر کیلان اختصاص یابد.

حاجی طیبی بیان کرد: با توجه به نگهداری دام‌هایی در محدوده خدمات شهری، مقرر شد قطعه زمینی در خارج از محدوده برای واجدان شرایط در نظر گرفته شود.

وی گفت: واگذاری قطعات زمین برای احداث پد بالگرد، سوله بحران و پارک بانوان از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد درخواست و پیگیری قرار گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر کیلان عنوان کرد: همچنین در این نشست، تصمیم گرفته شد تا مالکیت زمین باغستان سلامت در اختیار شهرداری کیلان قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا