رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران:

هشدار تعزیرات حکومتی به اتحادیه نانوایان شهرستان دماوند/ در زمینه تخلفات قاچاق آرد دماوند با جدیت ورود پیدا خواهیم کرد

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران طی هشدار به اتحادیه نانوایان شهرستان دماوند، گفت: در زمینه تخلفات قاچاق آرد با جدیت ورود پیدا خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، بهمن حسن بیگی در نشست کارگروه آرد و نان شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان اظهار داشت: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف در حوزه آرد و نان به دستمان نرسیده است، در صورت تخلف طبق قانون رسیدگی می‌شود.

وی افزود: سهمیه آرد دولت باید در چارچوب قانون باشد و کسی که تخلف کند باید مجازات شود، حوزه آرد و نان پیش از این بدون حساب و کتاب بوده است و سهمیه‌ها براساس روند خاصی اداره نمی‌شد.

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران ادامه داد: این موضوع بررسی می‌شود و با متخلف حتی اگر اتحادیه باشد برخورد می‌شود زیرا با قوت لایموت مردم نمی‌توان بازی کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران عنوان کرد: آرد مناطق مختلف در حال جابجا شدن هستند و توزیع آرد نانوایی‌ها اصولی نیست، اما این مهم به تدریج جایگاه خود را پیدا می‌کند و امید است تا یک ماه دیگر به نتیجه مثبتی در آرد دولتی و آزاد برسیم.

وی ادامه داد: کسی اعتراض نکرده و گزارشی به دستمان نرسیده است اما نیروی انتظامی و پلیس راهور باید همکاری کنند و مانع عبور خودروهایی شوند که آرد جابجا می‌کنند.

حسن بیگی گفت: اقدام افرادی که آرد را خارج از مسیر مشخص منتقل می‌کنند طبق قانون قاچاق تلقی می‌شود.

وی بیان کرد: جابجایی آرد در سطح منطقه غیرقانونی است و اتحادیه باید نسبت به این مهم اقدام کند، در صورت کم کاری در بررسی‌ها اتحادیه مقصر است و بازرسی اتحادیه باید فعال شود.

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران با بیان اینکه ارائه نان در بسته‌های نایلونی ممنوع است، افزود: نانوایی‌ها باید کنترل شوند و مشکلات گزارش داده شوند، رئیس اتحادیه در این خصوص باید گزارش عملکرد ارائه دهد.

حسن بیگی تصریح کرد: اگر مقرر است 50 تن آرد وارد شهرستان شود، آمار دقیق توزیع آنها توسط نیروهای بسیجی و سپاه ارائه می‌شود و تعزیرات نظارت می‌کند، نباید حقوق روستائیان در این خصوص تضییع شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا