امام جمعه دماوند:

مردم در تشییع شهید سلیمانی رنگین کمان وحدت ضد آمریکایی تشکیل دادند/ امام جمعه در انتخابات پیش‌رو از شخص خاصی حمایت نخواهد کرد

امام جمعه دماوند با بیان اینکه مردم در تشییع شهید سلیمانی رنگین کمان وحدت ضد آمریکایی تشکیل دادند، گفت: امام جمعه در انتخابات پیش‌رو از شخص خاصی حمایت نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند با اشاره به اینکه مومن شجاع و مصمم است و با یقین کار می کند اما منافق بزدل و ترسو است، اظهار داشت: شهید سلیمانی با شهادتش قیامتی برپا کرد و باعث شد مردم دشمنان خود را بیشتر بشناسند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی ولی شناس و دشمن شناس بود، خاطرنشان کرد: شهادت سپهبد سلیمانی به همه نشان داد که دولت آمریکا شیطان و منفور است.

وی افزود: شهادت سردار دلها ایمان و غیرت دینی را تقویت کرد و امروز باید آمریکا را سنگباران کنیم تا از ما دور شود.

امام جمعه دماوند با اشاره به اینکه ترامپ مصداق شیطان است، افزود: رئیس جمهور آمریکا همیشه دروغ می گوید و این مهم را در سخنرانی های بعد از به شهادت رسیدن سردار سلیمانی و بعد از موشکباران پایگاه عین الاسد در عراق می توان دید.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا ادعای دفاع از حقوق بشر دارد اما در عمل دشمن بشریت است، گفت: کشتن انسان های بی گناه در عراق، سوریه، افغانستان و دیگر کشورهای منطقه و حمله به غیر نظامیان، نشانه های حقوق بشر آمریکایی است.

فتاح دماوندی با اشاره به اقدام ارزشمند نیروی هوافضای سپاه در اقدامی شجاعانه و بهنگام در هدف قراردادن پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد با موشک های زمین به زمین، از این اقدام شجاعانه و نیز اقدام مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در تصویب طرح سه فوریتی تروریست خواندن ارتش و وزارت دفاع آمریکا و نهادهای وابسته به آنها تجلیل کرد.

وی گفت: مراسم تشییع جنازه شهید سلیمانی یک مرگ بر آمریکای بیست میلیونی بود و مردم از هر قشر و جناح و قومی در تشییع سردار دلها رنگین کمان وحدت ضد آمریکایی تشکیل دادند.

امام جمعه دماوند با اشاره به ویژگی های سردار سلیمانی افزود: حفظ اصول و اصلاح روش ها وظیفه همه سیاسیون و انقلابیون است و اگر هر دو جناح به قانون اساسی وفادار و به اصول انقلاب معتقد باشند برای کشور مثل دو بال هستند که برای پرواز لازم است.

فتاح با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اظهارداشت: در جامعه سلایق سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی مختلفی وجود دارد که ضمن احترام به همه، باید مطیع قانون باشیم.

وی افزود: کسانی که ادعا می کنند انقلابی تر هستند اتحاد داشته باشند و نماینده ای را که فکر می کنند اصلح و انقلابی تر است به مجلس راه دهند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا