میرزایی نیکو در تذکر شفاهی عنوان کرد؛

لزوم جلوگیری از زمین‌خواری خاص و عام توسط وزارت کشاورزی/ وزیر راه و شهرسازی در مورد سه‌راهی مهرآباد رودهن و جاده عبوری آن چاره‌ای بیندیشد/ وزیر جهاد کشاورزی نیز باید خسارت کشاورزان را پرداخت

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به لزوم جلوگیری از زمین‌خواری خاص و عام توسط وزارت کشاورزی خبر داد و گفت: وزیر راه و شهرسازی در مورد سه‌راهی مهرآباد رودهن و جاده عبوری آن چاره‌ای بیندیشد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، قاسم میرزایی نیکو در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: بهارستان را همه سرما زده است، انگار تمام مشکلات با حرف زدن تمام می شود و چاره‌اش استیضاح است، شاید سرمای زمستان ترامپی با نشستن دوباره خانواده نظام و گرمای کرسی رفاقت و صداقت از بین رود. فاصله‌ها را جدی بگیرید، نزدیکترین راه خرد جمعی در این سرزمین است که در روزهای دور برادرانمان بودند.

وی ادامه داد: مردم انتخاب کردند و شاید ببخشند اما حافظه تاریخ فراموش نخواهد کرد چرا که طوفان اگر بیاید گریزی نیست. بی‌حاشیه عزیزان جان مشکلات کشور با استیضاح دکتر ظریف تمام نمی‌شود یا فقط شوی تبلیغات دلواپسان نظام تصمیم دارند که بالاخره کار جناحی کنند.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس در ادامه در تذکری به دولت گفت: برای توجه جدی به طرح رتبه‌بندی معلمان آموزش و پرورش باید اقدامی اساسی انجام داد، همچنین وزیر راه و شهرسازی در مورد سه‌راهی مهرآباد که بارها اعتبارات آن تخصیص پیدا کرده و جاده عبوری آن چاره‌ای بیندیشد.

*جاده کمربندی رودهن و عدم اجرای کامل آن وضعیت دشواری را برای مردم منطقه به وجود آورده است

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تصریح کرد: متأسفانه جاده کمربندی رودهن و عدم اجرای کامل آن وضعیت دشواری را برای مردم منطقه به وجود آورده است؛ وزیر جهاد کشاورزی نیز باید خسارت کشاورزان را پرداخت و از زمین‌خواری خاص و عام، دولتی و غیردولتی به صورت جدی جلوگیری کند چرا که شب عید نزدیک است و مردم چشم به راهند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا