فعالیت 7 جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده در دماوند و پردیس/ واگذاری زمین جهت احداث اداره دامپزشکی در پردیس

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان دماوند از واگذاری زمین جهت احداث اداره دامپزشکی در شهرستان پردیس خبر داد و گفت: 7 جایگاه عرضه بهداشتی دام زنده در روز عید قربان در دماوند و پردیس فعالیت  می‌کنند.

محمدتقی عباسی‎نسیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند ضمن تبریک عید سعید قربان اظهار کرد: برای رفاه حال اهالی شهرستان دماوند و پردیس  هفت جایگاه عرضه دام در این دو شهرستان راه اندازی شده تا دام با کنترل سلامت در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی افزود: در رابطه با این موضوع اکیپ های ثابت و سیار برای نظارت دام ها در سطح دو شهرستان مشغول نظارت و بازرسی می‌باشند تا سلامت دام با تایید دامپزشکی در اختیار مردم داده شود.

رئيس شبكه دامپزشكي شهرستان دماوند ادامه داد: در حال حاضر دو کشتار گاه دماوند و رودهن برای کشتن دام‌ها در نظر گرفته شده است که کشتار دام با نظارت پزشک دامپزشکی انجام می‌شود.

عباسی‎نسیمی با اشاره به ساماندهی کشتارگاه دماوند در کشتن دام سنگین بیان کرد: در دیدار چند روز اخیرمدیر کل دامپزشکی استان تهران با فرماندار شهرستان‌های دماوند و پردیس، مشکلات کشتارگاه دماوند از نظر سپتیک و پیش سردخانه مورد بررسی قرار گرفت و اختصاص زمین جهت راه اندازی اداره دامپزشکی در شهرستان پردیس تصمیم گیری شد.

وی خاطرنشان کرد: در کشتارگاه دماوند ساماندهی مکان کشتار دام سنگین انجام شده و بازسازی سالن کشتار گوسفندی در صورت تامین اعتبار در دستور کار قرار ‌می‌گیرد.

عباسی‎نسیمی گفت: کشتارگاه دماوند روزانه ۲۰۰ دام گوسفندی و ۲۰ دام بزرگ کشتار و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا