دریافت سود قانونی از اصناف، کمک به مشکلات اقتصادی مردم است

فرماندار شهرستان دماوند در جلسه شورای اصناف شهرستان دماوند که روسای سازمانهای صنفی در آن حضور داشتند شرکت کرد و از مشکلات آنان مطلع شد.

272115056c3c89b22

به گزارش تارود، ناصر محمودی فرد در سخنانی در جمع شورای اصناف شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این قشر خدمت رسان گفت: هدف ما از حضور در جمع شما بررسی مشکلات و ارائه راهکارهایی برای حل آن است.

وی افزود: قشر اصناف خدمات گسترده ای به مردم ارائه می نمایند و به همین منظور باید مشکلات آنان مورد توجه قرار گیرد و با همفکری و همیاری خود اصناف و دیگر سازمانها این مشکلات رفع گردد چراکه وجود مشکلات می تواند باری را به دوش مردم منطقه بگذارد.

فرماندار شهرستان دماوند از روسای سازمانهای صنفی شهرستان خواست قبل از آنکه مورد بازرسیهای دستگاه های نظارتی قرار گیرد خود با نظارت دقیق از واحدهای صنفی مشکلات این حوزه را رفع کنند.

2721007730280aa61

وی این نظارت را شامل همه موارد از جمله موضوع قیمت، کیفیت و بهداشت دانست و تصریح کرد: اگر این نظارتها در خانواده این صنوف انجام شود ، ما را از نظارت دیگر مجموعه ها بی نیاز می سازد.

محمودی فرد با اشاره به مشکلات اقتصادی مردم خاطرنشان ساخت: مردم کم و بیش با این موضوع مواجه هستند و از اصناف این توقع وجود دارد تا رعایت حال انان را بنمایند و با دریافت سود قانونی مدافع حقوق مردم باشند.

در این جلسه روسای سازمانهای صنفی شهرستان مشکلاتی همچون نبود بازار روز و بازار دام، تعیین تکلیف زمین اختصاصی به صنایع آلاینده، عدم وجود ساختمان مرکزی برای اتاق اصناف شهرستان و غیره مطرح شد که پیرامون آنها با نظر مثبت فرماندار شهرستان تصمیماتی گرفته شد.

شایان ذکر است شهرستان دماوند دارای 23 اتحادیه صنفی می باشد که نماینده بیش از 5000 واحد صنفی در سطح شهرستان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا