رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند:

توزیع 700 تن شکر تنظیم بازار در بخش‌های صنعتی و صنفی دماوند/ 100 تن شکر تنظیم بازار در حال توزیع است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند از توزیع 700 تن شکر تنظیم بازار در بخش‌های صنعتی و صنفی در این شهرستان خبر داد و گفت: 100 تن شکر تنظیم بازار در حال توزیع است.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، موسی احمدی در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری اظهار کرد: در حوزه تنظیم بازار قند و شکر که در ایامی با چالش روبرو بودیم، حدود 700 تن شکر در بخش‌های صنعتی و صنفی وارد شهرستان کرده و توزیع کردیم.

وی افزود: حدود 400 تن سهمیه صنفی بود که توزیع شده و اکنون 100 تن در حال توزیع است، همچنین 65 تن قند توزیع شده و در حال حاضر 20 تن در حال توزیع است، هیچ محدودیتی در توزیع وجود ندارد اما استقبال نسبت به گذشته کمرنگ‌تر شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: درصدد هستیم با ورود به موقع کالا نارسایی‌های موجود را رفع کنیم، در ایام ماه مبارک رمضان نیز 5 تن گوشت برای واحدهای حلیم پز جذب و توزیع شد.

احمدی عنوان کرد: در روز عید قربان در حوزه نظارتی بازرسان از صبح تا پایان وقت در بازار حضور داشتند، در دماوند، گیلاوند، آبسرد، رودهن، آبعلی لازم بود و مشکل خاصی گزارش نشد.

وی با اشاره به اقدامات نظارتی در بخش کالا ادامه داد: حدود 15 گشت مشترک انجام شده که 300 تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته، 601 سم فاقد مجوز، یک تن داروی تاریخ گذشته، 3000 عدد داروی متادون و 300 قلم محصولات آرایشی و بهداشتی کشف و برخورد لازم صورت گرفت.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند گفت: در حوزه کالای قاچاق، تعزیرات و بهداشت و بازرسی در یکی از سردخانه‌ها حضور یافتند که در پی آن گزارشی در حوزه رب گوجه فرنگی و کنستانتره در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در حوزه کنستانتره تیمی تشکیل شده و با توجه به مدارک مشخص شد که این کالاها قاچاق نبودند، تاریخ مصرف گذشته بودن کنستانتره را کارشناسان بهداشت بررسی و رسیدگی می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا