رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند:

شمار جانباختگان مبتلا به بیماری کرونا در شهرستان دماوند به 55 نفر رسید/ شهرستان دماوند از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت هشدار است

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند با بیان اینکه شمار جانباختگان مبتلا به بیماری کرونا در این شهرستان به 55 نفر رسید، گفت: شهرستان دماوند از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت هشدار است.

حسن خیرخواه در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز 18 تیرماه موارد مراجعه کننده مشکوک به بیماری کرونا شامل سرپایی و بستری ۲۲۳۲ نفر بودند.

وی افزود: موارد احتمال مبتلا به بیماری کرونا ۱۰۲۵ نفر بودند که ۶۲۰ نفر به صورت سرپایی ترخیص و ۷۴۴ نفر به‌علت شرایط حاد بیماری در بیمارستان سوم شعبان بستری شدند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: افراد مبتلا به بیماری کرونا که با انجام آزمایش تست آنها مثبت بوده ۷۴۴ نفر بهبود یافتند که تعدادی هم در بیمارستان سوم شعبان و منزل تحت درمان بودند.

خیرخواه تصریح کرد: از تعداد جانباختگان مبتلا به بیماری کرونا ۴۴ نفر در بیمارستان سوم شعبان و خارج از شهرستان ۱۱ نفر در بیمارستان‌های تهران بودند که در مجموع شمار جانباختگان به 55 نفر رسید.

*۲۵ نفر در بخش کووید – ۱۹ بیمارستان سوم شعبان دماوند بستری هستند

وی گفت: همچنین در حاضر تعداد افراد بستری در بخش کووید – ۱۹ بیمارستان سوم شعبان دماوند ۲۵ نفر هستند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند گفت: شهرستان دماوند از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت هشدار است و به شهروندان توصیه می‌شود در محیط‌های شلوغ و پرتردد از ماسک استفاده کنند.

خیرخواه تاکید کرد: شهروندان تا اطلاع ثانوی از برگزاری مراسم‌های جشن و عزا خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا