رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند:

سوله دپوی نمک با ظرفیت 800 تنی در دلیچایی دماوند امسال به بهره‌برداری می‌رسد/ طرح جمع‌آوری دستفروشان جاده‌ای شهرستان دماوند باید به صورت مشترک اجرایی شود

رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند با بیان اینکه سوله دپوی نمک با ظرفیت 800 تنی در دلیچایی امسال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: طرح جمع‌آوری دستفروشان جاده‌ای شهرستان دماوند باید به صورت مشترک اجرایی شود.

احمد حسینی در خصوص طرح جمع‌آوری دستفروشان جاده‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: در این رابطه با کمک مقامات قضایی طرح جمع‌آوری دستفروشان جاده‌ای را دو بار اجرا کردیم اما متاسفانه دستفروشان که طی سال‌ها در جاده‌ اقدام به دستفروشی کرده‌اند، حالا ادعای مالکیت دارند.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال حکمی برای جمع آوری دستفروشان هستیم،گفت: در محور تهران – فیروزکوه بعد از پل‌شلمبه که طیور فروخته می‌شود نیز برای اجرای یک طرح مشترک تحت عنوان طرح جمع‌آوری دستفروشان و فروشندگان دام و طیور، جهت جمع آوری دستفروشان با جهاد کشاورزی و دامپزشکی رایزنی شده است.

رئیس اداره راهداری شهرستان دماوند گفت: در مسیر شلمبه حدود 20 دستفروش مستقر هستند، تا کنون دو بار طرح جمع آوری انجام شده است اما در طرح جدید به صورت مشترک با دستگاه‌های مذکور این اقدام اجرایی خواهد شد.

حسینی ادامه داد: جمع آوری در یک روز صورت می‌گیرد، اما باید دام و طیور باید به کشتارگاه برود که در شرح وظایف اداره راهداری قرار نمی‌گیرد، از سوی دیگر جمع آوری فروشندگان بازدارنده نیست و باید اقدامی بازدارنده صورت گیرد تا مجددا شاهد این اتفاقات نباشیم.

وی تصریح کرد: ساخت سوله‌ای که مقرر بود برای دپوی نمک در دلیچایی راه‌اندازی شود، به اتمام رسیده است و امسال به بهره‌برداری می‌رسد، حداقل ظرفیت برای دپوی نمک در این سوله حدود 800 تن است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا