شهردار آبسرد:

در زمینه مبارزه با فساد و شناخت گلوگاه‌های فساد شهرداری آبسرد تدبیر خواهد شد/ بیش از ۱۲ هزار ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حریم شهر آبسرد توسط شهرداری خدمات‌رسانی می‌شوند

شهردار آبسرد گفت: در زمینه مبارزه با فساد و شناخت گلوگاه‌های فساد شهرداری آبسرد مطمئنا تدبیر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، محمداسماعیل جانعلی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه شهردار آبسرد اظهار داشت: یکی از دغدعه‌های شورای شهر آبسرد آرامستان بوده است که نگاه فرماندار و امام جمعه را در این زمینه در دستور کار قرار می‌دهیم و زمین‌های همجوار را با همکاری شورا به این مهم اختصاص خواهیم داد. در زمینه مبارزه با فساد و شناخت گلوگاه‌های فساد نیز مطمئنا تدبیر خواهد شد.

وی افزود: در مورد طرح جامع آبسرد و طرح تفصیلی شهر بیش از 12هزار و 800 پرونده در حریم شهر ساخته شده که از خدمات مختلف استفاده می‌کنند که اگر درهر خانه‌ای دو نفر باشند در شبانه روز به 24 هزار نفر خدمت رسانی می‌شود و هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود.

شهردار آبسرد گفت: گردشگر بودن این شهر خدمات دهی به شهر را چند برابر می‌کند لذا بحث حریم شهر باید مورد توجه باشد.

جانعلی‌زاده ادامه داد: پاکدستی و فسادگریزی، معماری اسلامی براساس طرح تفصیلی و جامع، رویکرد های فرهنگی و به کار گیری جوانان نخبه در شهر آبسرد نیز مورد توجه شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: درب شهرداری به روی جوانان باز است و درمیز خدمت نماز جمعه در خدمت شهروندان خواهیم بود.

شهردار آبسرد اضافه کرد: ادارات خدمات رسان همکاری لازم را با مدیریت شهری و شهرداری داشته باشند و شهروندان آبسرد نیز در نگهداری اموال شهرداری به ما کمک کنند و ماهم اعتماد مردم به شهرداری را بازگردانیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا