امام جمعه شهرستان دماوند:

خیرین دماوندی برای کمک به دانش‌آموزان محروم در ماه مبارک رمضان اقدام خداپسندانه داشته باشند

امام جمعه شهرستان دماوند گفت: خیرین دماوندی برای کمک به دانش‌آموزان محروم در ماه مبارک رمضان اقدام خداپسندانه داشته باشند.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی با اشاره به اهمیت بزرگداشت هفته معلم در نخستین نشست شورای آموزش و پرورش دماوند در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: باید به احترام پدر و معلم از جا بلند شد حتی اگر پادشاه باشیم چرا که علم و دانش و قلم در اسلام بسیار با اهمیت شمرده شده است.

وی افزود: هزینه کردن برای اموزش و پرورش سرمایه گذاری در همه زمینه‌های پیشرفت و توسعه به شمار می‌رود، اگر به دنبال اقتصاد، فرهنگ، اجتماع وتمدن خوبی هستیم باید به این حوزه و معلمان اهمیت دهیم.

امام جمعه شهرستان دماوند ادامه داد: اگر به معلم اهمیت لازم داده نشود تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با کندی و سستی همراه خواهد بود زیرا در این بیانیه به علم و پژوهش و آموزش و پیشرفت علمی اهمیت فراوانی داده شده است بنابراین ضرورت دارد که به معلم بسیار اهمیت دهیم.

فتاح دماوندی تصریح کرد: بزرگداشت هفته معلم در شرایط کرونایی باید به شکل نوین برگزار شود تا به سلامتی مردم و دانش اموزان لطمه وارد نشود، احترام گذاشتن واجب است و تنوع در این برنامه‌ها باید با مدیریت آموزش و پرورش اجرا شود.

وی گفت: اینکه هنوز 500 نفز ازدانش آموزان دماوند فاقد وسایل کمک آموزشی همچون تبلت هستند مایه تاسف است و نیاز است خیرین برای این دسته از دانش آموزان در آغاز ماه مبارک رمضان اقدام خدا پسندانه داشته و با همکاری آموزش و پرورش تبلت‌ها را تهیه کنند.

امام جمعه شهرستان دماوند تاکید داشت: تقویت معنویت در دانش آموزان از طریق شبکه شاد با کمک معلمان باید موردتوجه باشد و اهمیت روزه داری و ماه رمضان و تلاوت قرآن به دانش آموزان یادآور شود، همچنین مسابقات محتوایی ارزشی با موضوع ماه رمضان برگزار شود تا رتبه اول معنویت را در بین دانش آموزان شهرستان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا