نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه:

تصویب کمک فوری ۲۰ میلیارد ریالی به شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه/ راه‌اندازی پایگاه اورژانس جابان و بخش ارجمند

نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی از تصویب کمک فوری ۲۰ میلیارد ریالی به شبکه بهداشت و درمان خبر داد.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند،  “سید احمد رسولی‌نژاد” نماینده مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با دکتر تقوی‌نژاد، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار کرد.

در این دیدار مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه حضور داشتند.

در این نشست نسبت به تکمیل تجهیزات، کادر درمان و افزایش نیروی انسانی، مساعدت به شبکه بهداشت و درمان، بیمارستان های سوم شعبان دماوند و امام خمینی(ره) فیروزکوه و سایر مراکز درمانی موضوعاتی مطرح شد.

همچنین نسبت به تقویت پایگاه‌های اورژانس شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه، راه‌اندازی پایگاه اورژانس جابان و بخش ارجمند و احداث، تجهیز و تخصیص اعتبار جهت تعمیر، مرمت و نگهداری مراکز جامع سلامت و خانه‌های بهداشت نیز موضوعاتی مطرح شد.

از جمله مصوبات این نشست کمک فوری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند و مبلغ ۱۰ میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا