معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند:

بهسازی راه تردد دامداران منطقه گندک توسط شهرداری رودهن انجام گیرد/ بررسی علت قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی دماوند

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند گفت: بهسازی راه تردد دامداران منطقه گندک توسط شهرداری رودهن انجام گیرد و علت قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی دماوند بررسی می‌شود.

به گزارش  پایگاه خبری تارود دماوند، پنجمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دماوند روز شنبه به ریاست فاطمه فرزام، معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند و جمعی از مسئولان در سالن جلسات فرمانداری دماوند برگزار شد.

بررسی درخواست دامداران منطقه گندک در خصوص بهسازی راه تردد، قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی، رسیدگی به اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی به معادن از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین بررسی مشکل دامداری در ولیران و مشکلات گلخانه عمرانی در چنار شرق نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی در این نشست بود.

فاطمه فرزام، معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند در ششمین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: اراده دولت بر حل مشکلات تولیدکنندگان در جهت تحقق شعار جهش تولید است و پیرو آن، ستاد تسهیل استان و شهرستان در جهت پیشبرد این امر مهم، از تمامی ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست دامداران منطقه گندک در خصوص بهسازی راه تردد، مکاتبه‌ای با شهرداری رودهن در این خصوص صورت می‌گیرد.

معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به قطعی مکرر برق در ناحیه صنعتی، مکاتباتی با اداره مربوطه با هدف اعلام علت نقیصه در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرزام تصریح کرد: با اشاره به طرح موضوع مشکل بهداشتی دامداری احمدی در ولیران، مقرر گردید اداره جهاد کشاورزی محصور کردن دامداری، جمع‌آوری فضولات حیوانی و رعایت مسائل بهداشتی را از طریق بهره‌بردار در دستور کار قرار دهد و شبکه بهداشت و درمان، نظارت کامل را بر انجام آن معمول نماید.

*اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی معادن انتهای خیابان سپاه منطقه گیلاوند

وی گفت: در خصوص اعتراض انجمن معادن نسبت به تخریب راه دسترسی معادن انتهای خیابان سپاه، با توجه به طولانی شدن عملیات عمرانی توسط آبفا، بازدید میدانی توسط نمایندگان فرمانداری، آبفا، اداره صمت و انجمن معادن انجام شد.

معاون فرماندار دماوند تصریح کرد: پس از بازدید مقرر شد اداره آبفا با ارائه برنامه‌ زمان‌بندی، پیش از فرا رسیدن فصل سرما نسبت به ترمیم قنوها اقدام و در صورت خسارت، اقدام به ترمیم آسفالت کند.

فرزام گفت: با توجه به موضوع تمدید اجاره‌نامه اراضی واگذاری در خصوص دامداری بنی‌اسدی و سایر واحدهای دامداری دارای مشکل مشابه، این موضوع ظرف ۱۰ روز آینده برطرف خواهد شد.

وی افزود: در خصوص مشکل گاز دامداری عاشقی در رودهن، مقرر شد پیگیری لازم مبنی بر اخذ استعلام از شهرداری جهت رفع مشکل انجام شود.

معاون فرماندار دماوند گفت: با توجه به مشکلات گلخانه عمرانی در چنار شرق، موضوع حق‌آبه از طریق اداره امور آب، مشکلات ملکی توسط دستگاه قضایی و مشکلات گازرسانی و حفاری توسط اداره راهداری و حمل و نقل، از طریق ستاد تسهیل استان مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا