برگزاری رزمایش شور عاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی در دماوند/ محرومیت ۱۷۶ نفر دانش‌آموز مدارس دماوند از ابزار آموزش مجازی

رزمایش شور عاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری برگزار می‌شود.

مهدی شعبانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار  پایگاه خبری تارود دماوند اظهار داشت: یکی از مشکلات خانواده‌های محروم و کم برخوردار و حتی دانش‌آموزان نیازمند بخش روستایی و شهری، کمبود وسایل آموزش از راه دور در زمان شیوع کرونا برای ادامه تحصیل به شمار می‌رود.

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) رویکرد جدید جشن عاطفه‌های امسال را برای تامین نیاز این دسته از دانش آموزان قرار داده است، در اداره کمیته امداد دماوند 176 دانش‌آموز از ابزار لازم برای آموزش از راه دور بی‌بهره‌اند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دماوند گفت: با توجه به تقارن شور عاطفه‌ها با ایام برگزاری رزمایش مواسات و همدلی از روز شنبه 22 شهریورماه سال جاری به مدت 21 روز، این رزمایش با موضوع شورعاطفه‌ها با هدف تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

شعبانی عنوان کرد: نظر به موضوع مذکور، کمیته امداد شهرستان دماوند در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی شور عاطفه‌ها نسبت به تامین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت ملزومات آموزش غیرحضوری برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد، اقدام کند.

وی تصریح کرد: خیرین نیک اندیش شهرستان دماوند می‌توانند چشمان به انتظار نشسته دانش آموزان نیازمند به دستگاه‌های تلفن همراه و گوشی را با واریز کمک‌های خود به شماره کارت مجازی 6037997950023664 به نام وجوهات شرعی اداره کمیته امداد دماوند، پاسخگو باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا