مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد؛

بررسی کارشناسی و امکان‌سنجی احداث مرکز درمانی تأمین اجتماعی در رودهن

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به بخش رودهن از انجام بررسی کارشناسی و امکان‌سنجی برای احداث مرکز درمانی در این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، سیدتقی نوربخش در گفتگویی اظهار کرد: با توجه به تعداد بیمه شدگان و قول مساعد شهردار، بخشدار و شورای شهر رودهن؛ بازدیدی برای بررسی ایجاد مرکز درمانی در رودهن انجام می‌شود که در صورت موافقت هیئت مدیره، ارائه گزارش توجیهی و بررسی شرایط در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: احداث مراکز درمانی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار مورد توجه قرار دارد و امیدواریم که ساخت این مرکز درمانی در بودجه سال ۹۷ گنجانده شود و شاهد عملیات اجرایی آن باشیم.

وی فضای شعبه تأمین اجتماعی رودهن را مناسب دانسته و از انجام خدمات غیرحضوری بیشتر در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

مجید صفری بخشدار رودهن اظهار داشت: بخش رودهن بالغ‌بر ۵۸ هزار نفر جمعیت، دو شهر و ۱۱ روستا دارد و از بخش‌های مهم شهرستان دماوند به شمار می‌رود؛ اما متأسفانه با وجود ۲۰۰ هزار بیمه شده تأمین اجتماعی درمانگاه و یا بیمارستانی تأمین اجتماعی در آن وجود ندارد.

وی از در نظر گرفتن زمین برای ساخت بیمارستان و یا مرکز درمانی تأمین اجتماعی در این بخش خبر داد و تصریح کرد: زمینی برای احداث بیمارستان در نظر گرفته شده است که تحویل شهرداری می‌باشد و امیدواریم که با این حجم بالای بیمه شدگان قول مساعدی برای احداث مرکز درمانی داشته باشیم.

صفری با بیان اینکه امیدواریم که شاهد احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در بخش رودهن باشیم، تصریح کرد: رودهن همواره در بسیاری از مسائل مشارکت خوبی داشته که اینجا می‌توانیم قول دهیم که در بحث احداث درمانگاه نیز مشارکت مؤثری داشته باشد.

مهدی کچوئی شهردار رودهن نیز اظهار داشت: مردم رودهن مردم شریفی هستند و خواسته‌هایی از سازمان تأمین اجتماعی دارند لذا بدین منظور شورای شهرستانی و شهرداری متقبل می‌گردند که زمینی را متناسب با برنامه‌های ساخت‌وساز استاندارد به صورت ملکی برای ساخت بیمارستان یا درمانگاه به سازمان اهدا نموده و از هر نوع کمکی دریغ نکنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا