بررسی مشکلات پروژه‌های نیمه کاره صنعتی در شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند

مشکلات پروژه‌های نیمه کاره صنعتی در شهرک صنعتی شماره ۲ دماوند با حضور مسئولان بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری تارود دماوند، ظهر امروز سید احمد رسولی‌نژاد، نماینده مردم شریف شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی به همراه مهدی حیدری، فرماندار شهرستان دماوند، پرنیان، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان تهران و نصیری، مدیر شهرک صنعتی دماوند، با حضور در شهرک صنعتی دماوند ۲ به بررسی مشکلات تعدادی از پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرستان دماوند پرداختند.

در خصوص بازدید از پروژه پلی‌یورتان پارس در شهرک صنعتی دماوند ۲، لازم به ذکر است این پروژه به تولید مواد شیمیایی می‌پردازد و در حال حاضر ۲۰ درصد از کار فیزیکی آن باقی مانده که با انشعاب گاز و استقرار تجهیزات، بهره‌برداری از آن در دستور کار قرار می‌گیرد.

گفتنی است با راه‌انداری پروژه مذکور، امکان اشتغال به کار ۳۰ نفر فراهم خواهد داشت.

همچنین در بازدید از پروژه کارخانه ظروف دماوند، مشکل تغییر کاربری و انشعاب گاز مطرح بود که مقرر گردید پیگیری لازم در این خصوص صورت گیرد.

علاوه بر این در بازدید از پروژه توسعه تفلون نسوز دماوند، مشکل انشعاب آب و برق مطرح شد که پیگیری موارد مطروحه در دستور کار قرار گرفت.

همچنین علاوه بر بازدید از روند آماده‌سازی سوله واکسیناسیون در شهرک صنعتی دماوند ۲، از پروژه شرکت کلرد آمل، تولیدکننده محصولات مهسان نیز بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا